کدام شرکت بهترین خدمات بیمه شخص ثالث و بدنه را ارائه می‌دهد؟
کدام شرکت بهترین خدمات بیمه شخص ثالث و بدنه را ارائه می‌دهد؟
شرکت‌های مختلفی خدمات بیمه شخص ثالث و بدنه را ارائه می‌دهند؛ بنابراین زمانی که شما تصمیم به خرید انواع بیمه‌‌های خودرو را داشته باشید، گزینه‌های متفاوتی برای خرید بیمه پیش‌رو خواهید داشت.
فهرست خبر اقتصادی کدام شرکت بهترین خدمات بیمه شخص ثالث و بدنه را ارائه می‌دهد؟

برای انتخاب بهترین شرکت بیمه جهت خرید بیمه شخص ثالث و بدنه، بهتر است که به فاکتورهای مختلفی چون «سطح توانگری شرکت بیمه»، «مراکز پرداخت خسارت» و به‌طور کلی «سوابق شرکت» توجه کنید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی و بیان ویژگی‌های بهترین شرکت‌های بیمه برای خرید بیمه شخص ثالث و بدنه بپردازیم تا در زمان خرید بیمه‌نامه، بهترین انتخاب را داشته باشیم. با ما همراه باشید.

بهترین شرکت بیمه برای خرید انواع بیمه خودرو

از جمله بهترین شرکت‌های بیمه برای خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، شرکت بیمه ملت، بیمه ایران، پاسارگاد، سامان، رازی، البرز، ما، پارسیان، دانا، آسیا و… هستند. از آن جایی که منظور از خرید بیمه‌های خودرو، دریافت خسارت و غرامات در زمان بروز حوادث است، باید حتما شرکت بیمه‌ای که انتخاب می‌کنیم، توانایی پرداخت کامل و به‌موقع را داشته باشد. البته توجه کنید که تمامی شرکت‌های بیمه که مورد تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند، ضمانت‌های لازم را دارند؛ بنابراین بابت پرداخت خسارت آنها اطمینان کامل خواهید داشت. حتی در صورتی که یکی از شرکت‌های بیمه ورشکست شود یا به هر ترتیبی فعالیت آن متوقف شود، شرکت بیمه دیگری، تعهدات این شرکت بیمه را برعهده خواهد گرفت.

بهترین شرکت بیمه برای خرید انواع بیمه خودرو

برای آن‌که بتوانید جهت خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، بهترین شرکت بیمه را انتخاب کنید، به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید:

سطح توانگری شرکت بیمه

هر سال شرکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سطح توانگری شرکت‌های بیمه را منتشر می‌کند؛ بنابراین آگاهی از رده‌بندی شرکت‌های بیمه، برای تمامی افراد میسر است. با مشاهده و مطالعه سطح توانگری شرکت‌های بیمه، بهتر می‌توانید برترین شرکت بیمه برای خرید انواع بیمه خودرو را تشخیص دهید. سطح توانگری شرکت‌های بیمه در وضعیت‌های مطلوب، قابل قبول، نسبتا ضعیف، ضعیف و بسیار ضعیف رده‌بندی شده‌اند.

تعداد مراکز پرداخت خسارت

هریک از شرکت‌های بیمه، تعدادی مرکز پرداخت خسارت در شهرهای مختلف کشور دارند. بدیهی است که هرقدر تعداد مراکز پرداخت خسارت بیشتر باشد، دریافت خسارات و غرامات برای بیمه‌گذار به مراتب ساده‌تر و در مدت زمان کمتری انجام خواهد شد.

به‌علاوه برخی از شرکت‌های بیمه، دارای سرویس پرداخت خسارت سیار هستند که امکانی عالی به‌شمار می‌آید؛ زیرا این امر بیمه‌گذار را در زمان لازم، از مراجعه مستقیم به مرکز پرداخت خسارت بی‌نیاز می‌کند.

رسیدگی به شکایات بیمه گذارها

یکی دیگر از فاکتورهایی که باید حتما در نظر داشته باشید، نحوه رسیدگی به شکایات بیمه‌گذاران است. شرکت‌های بیمه‌ای که به مسائل و شکایات بیمه‌گذار، بهتر و زودتر رسیدگی می‌کنند، انتخاب‌های ارجحی برای خرید انواع بیمه خودرو هستند. به‌طور کلی پاسخ‌گویی صحیح و مشاوره لازم و به‌موقع از سوی شرکت‌های بیمه، از فاکتورهای مهم در دریافت خدمات بیمه شخص ثالث و بدنه از شرکت بیمه محسوب می‌شوند.

رسیدگی به شکایات بیمه گذارها

خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو از آیتول

خبر خوب این‌که شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را از «پلتفرم جامع آیتول» انجام دهید. در آیتول امکان خرید انواع بیمه خودرو از تمامی شرکت‌های بیمه به‌صورت اینترنتی فراهم شده است. این امکانی بسیار عالی است که بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر شرکت‌های بیمه، بیمه خودرو مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کنید تا آن‌ها نیز بتوانند زمان خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، از میان شرکت‌های بیمه مختلف ارائه‌دهنده بیمه‌های خودرو، بهترین انتخاب را داشته باشند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]