سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 53050
  • 31 دسامبر 2023 - 20:12
  • 86 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تغییر جهت هایما و تارا پس از چند روز + جدول قیمت

تغییر جهت هایما و تارا پس از چند روز  + جدول قیمت
تغییر جهت هایما و تارا پس از چند روز  + جدول قیمت

اکوایران: امروز دو محصول ایران خودرو افزایش قیمت داشتند در حالی که دو خودروی دیگر کاهشی بودند.

به گزارش اکوایران: نیم‌نگاهی به روند قیمت خودرو در بازار  نشان می‌دهد برخی محصولات داخلی امروز شکل کاهشی داشتند و تنها در برخی محصولات شاهد افزایش جزئی قیمت بودیم.  

با اعلام آمار تجمیعی تولید خودروسازان، شاهد توقف تولید «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۷ پانوراما»، «پژو ۲۰۰۸»، «سمند LX»، «دنا»، «رانا»، «رانا گیربکس ۶دنده»، «رانا گیربکس ۶دنده LAMT، «پژو ۴۰۵»، «پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز»، «سورن LLX در آبان ماه امسال بودیم. خبر توقف تولید برخی از خودروهای ایران خودرو این تصور را به وجود آورده بود که بازار خودرو شکل افزایشی پیدا کند، اما این پیش‌بینی محقق نشد و روند برخی محصولات کاهشی شد. اما بازار تنها به کاهش قیمت بسنده نکرد و بررسی بازار نشان می‌دهد در کنار کاهش قیمت بازار امروز در برخی از محصولات شاهد افزایش قیمت هم بودیم.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «هایماS8» با کاهش ۱۳ میلیونی بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و پس از آن «تارا اتوماتV2» با کاهش ۸ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد. از سوی دیگر امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «پژو۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار رشد ۵ میلیونی داشتند و با این شرایط بازار طعم افت و رشد قیمت را با هم چشید.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۹۵ میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته تغییر قیمت نداشت. اما «هایما S8 پلاس» که در روزهای اخیر به دفعات رشد قیمت داشت امروز با تغییر مسیر کاهشی ۱۳ میلیونی را تجربه کرد و در بازار یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومانی شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم با کاهش ۸ میلیون تومانی در بازار ۸۰۰ میلیون قیمت‌گذاری شد و به مرز کانال پایینی بازگشت.

از سوی دیگر بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۵ میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر در بازار ۸۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار رشد ۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و ۶۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکو 10

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
«پژو پارس» ۷۵ میلیون ارزان شد! کانال «دنا اتومات» تغییر کرد + جدول قیمت 14 مه 2024

«پژو پارس» ۷۵ میلیون ارزان شد! کانال «دنا اتومات» تغییر کرد + جدول قیمت

اکوایران: خودروهای داخلی و مونتاژی در چهارمین روز هفته جاری ریزش قیمت را تجربه کردند و با این شرایط اغلب پرطرفدارهای داخلی شکل کاهشی به خود گرفتند و تعداد معدودی از آنها هم تغییر قیمت نداشتند.

جایگزین های دنا پلاس مشخص شد / ثبت نام کنندگان این خودرو، پیشنهاد ایران خودرو را می پذیرند؟ 14 مه 2024

جایگزین های دنا پلاس مشخص شد / ثبت نام کنندگان این خودرو، پیشنهاد ایران خودرو را می پذیرند؟

اکو ایران : ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.

بازار خودرو خود را آماده میزبانی از رقیب لندکروز می کند؟ / خودروساز ژاپنی ترسید 14 مه 2024

بازار خودرو خود را آماده میزبانی از رقیب لندکروز می کند؟ / خودروساز ژاپنی ترسید

اکو ایران : شرکت زیر مجموعه خودروسازی BYD قصد دارد تا محصولی برای رقابت با لندکروز روانه بازار کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.