گرمای هوا ادارات را به تعطیلی کشاند/ ادارات کدام استان‌ها فردا تعطیل هستند؟
گرمای هوا ادارات را به تعطیلی کشاند/ ادارات کدام استان‌ها فردا تعطیل هستند؟

اکوایران: در حالی که استانداری تهران پیش از این اعلام کرده بود فردا ادارات استان تهران تعطیل است، در اطلاعیه جدید استانداری، ادارات تهران روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تعطیل اعلام شدند.

به گزارش اکوایران، این روزها پنجشنبه‌های پرحاشیه‌ای که قرار بود با تعطیل شدن، تعطیلات آخر هفته را به دو روز برساند، به دلایل متعددی از جمله دمای هوا، گردوغبار و کاهش مصرف انرژی در برخی از نقاط کشور تعطیل است.

 ادارات استان اصفهان پنجشنبه تعطیل است

به گفته  منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، به دنبال فعال شدن کانون‌های گردوغبار و باتوجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش کم سابقه دما و ورود توده هوای گرم به استان، به منظور حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی، پنجشنبه چهارم مردادماه ادارات، بانک‌ها و شهرداری‌های استان تعطیل خواهند بود.

تعطیلی ادارات و بانک‌های استان مرکزی

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی اعلام کرده که با افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و به منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به غیر از واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها)، تعطیل هستند.

تعطیلی پنجشنبه‌ها در سمنان تا ۱۵ شهریور

به گفته معاون استاندار سمنان، براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه‌های اجرایی به استثنای واحدهای خدمات رسان، امدادی و عملیاتی، پنج‌شنبه هر هفته تا نیمه شهریور ماه تعطیل هستند و فعالیت‌های مختلف اداری بصورت دورکاری انجام می‌شود.‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: این مصوبه از پنج‌شنبه ۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ تا پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه اجرا خواهد شد.

ادارات و بانک‌های قم چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل شدند 

در استان سمنان نیز، در پی افزایش دمای هوا کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان قم در روز سه شنبه ۲مرداد تا ساعت ۱۱ و روزهای چهارشنبه وپنج شنبه مورخ ۳ و ۴ مرداد تعطیل شدند.

ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه تعطیل است

بنا به اعلام استاندار سیستان و بلوچستان، با توجه به تداوم گرمای هوا، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و سازمان‌های سیستان و بلوچستان روز پنج‌شنبه (چهار مرداد) تعطیل خواهد بود.

همچنین ساعت کاری تمامی این دستگاه‌ها امروز (چهارشنبه سوم مرداد) نیز ۲ ساعت کاهش می‌یابد.

ادارات استان تهران امروز ساعت ۱۲ تعطیل می‌شود

 روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد که بدنبال افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران امروز (چهارشنبه ۳ مرداد)، از ساعت ۱۲ و فردا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تعطیل است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]