دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 133405
  • 23 سپتامبر 2024 - 16:33
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سومین تجمع رانندگان تاکسی برقی؛اعتراض به بد عهدی ها

سومین تجمع رانندگان تاکسی برقی؛اعتراض به بد عهدی ها
سومین تجمع رانندگان تاکسی برقی؛اعتراض به بد عهدی ها

اکوایران :‌ تعدادی از رانندگان تاکسی های برقی برای دومین بار مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند . این رانندگان ابتدا مقابل سازمان تاکسیرانی تجمع کرده بودند .

به گزارش اکوایران ،رانندگان تاکسی برقی نسبت به وعده های محقق نشد مدیران دولتی و شهری معترض هستند . به گفته رانندگان معترض زمانی‌که این تاکسی‌ها را تحویل گرفته اند، قرار بود دویست میلیون وام بلاعوض به آنها داده شود همچنین قرار بوده برای اسقاط کردن تاکسی‌های قبلی مبلغی در حدود ۲۱۰ میلیون تومان به هر راننده تاکسی بدهند که بعد از مدتی گفتند بیشتر از ۱۳۰ میلیون نمی‌دهند، اما همین ۱۳۰ میلوین هم هنوز پرداخت نشده است . 

یک راننده معترض دیگر به بخش دیگری از مشکلات اشاره می کند و می گوید :‌ در تهران ۱۵ جایگاه برای شارژ مجدد خودرو وجود دارد که فقط ۴ جایگاه آن خدمات‌رسانی دارند. 

شادی مالکی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درخصوص اعتراض رانندگان تاکسی گفته است : این رانندگان پیگیر مطالبات شان از دولت برای دریافت وام بلاعوض طبق ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر هستند.

مالکی با اشاره به اینکه انتقاد رانندگان تاکسی بر بالابودن هزینه و اقساط خودروهای برقی و عدم تحقق کمک بلاعوض دولت بوده است، افزود: تاکسیرانان برای نوسازی تاکسی های خود اقدام و خودرو را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کرده اند و خواسته آنان این است که دولت از طریق اجرای قانون مذکور، حداقل ۲۰۰ میلیون تومان از هزینه خرید این خودروها را بپردازد تا آن ها فشار مالی کمتری دریافت کنند. 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
23 سپتامبر 2024

زندگی بی‌کیفیت تهرانی‌ها

تهران به عنوان پایتخت کشور با مشکلاتی دست به گریبان است که هیچ راه‌حلی جز انتقال مرکزیت نداریم؛ کمبود آب، نشست زمین، آلودگی هوا و امثال آن با تداوم سیاست‌ها و اقداماتی که تا به حال اتخاذ و اجرا شده‌اند، فقط تشدید شده و راه‌حل اساسی جابه جایی مرکزیت سیاسی و اقتصادی کشور است. انتقال […]

23 سپتامبر 2024

کمک بازار سرمایه به خرید مسکن

در همین رابطه مدتی است که در بازار سرمایه صحبت‌هایی در خصوص صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات در بین اهالی بازار رد و بدل می شود. مهدی گودرزی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با اکوایران ضمن بیان تاریخچه جهانی این نوع صندوق‌های سرمایه گذاری، به صدور مجوز آن در سال گذشته توسط سازمان بورس اشاره […]

23 سپتامبر 2024

روایت چمران از ترافیک اول مهر

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و افزایش ترافیک در پایتخت، گفت: البته امروز شاهد ترافیک شدید صبحگاهی نبودیم و احتمالا در بعد از ظهر شاهد افزایش ترافیک خواهیم بود. رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بنده نیز امروز با حضور در دو مدرسه در سطح شهر تهران در حوالی خابان انقلاب و رودکی […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.