نتانیاهو به دردسر افتاد
نتانیاهو به دردسر افتاد

یک گروه هکری تهدید کرد که اطلاعات بیمارستانی و شخصی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، یک گروه هکری اعلام کرد که با هک‌کردن رایانه‌های بیمارستان «معیانی هیبشوعا» واقع در شهرک صهیونیستی بنی براک، اطلاعات شخصی و گزارش‌های پزشکی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و برخی از سرکردگان حریدی و خاخام‌های عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی را در اختیار گرفته است.

به نقل از سما، بر اساس گزارش روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم، این گروه هکری اعلام کرده که اطلاعات هک‌شده شامل صدها هزار سند و گزارش پزشکی است و معاینات پزشکی و روانی حساس سرکردگان جامعه حریدی را دربرمی‌گیرد.

این گروه هکری تصریح کرد که اگر خواسته‌های مالی آن تأمین نشود، این اسناد را منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود که انتشار این اسناد شوک بزرگی را به جامعه حریدی وارد کند.

یکی از بزرگترین نگرانی‌ها در رابطه با این عملیات هکری به اطلاعات پزشکی و شخصی نتانیاهو برمی‌گردد؛ زیرا وی در سال ۲۰۱۵ در این بیمارستان تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفته و در برهه اخیر نیز تردیدهایی درباره سلامتی نتانیاهو مطرح شده است.

روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم، اعلام کرد که انتظار دارد دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلاش‌های زیادی را جهت عدم انتشار اطلاعات پزشکی و شخصی نتانیاهو، صورت بدهد.

این روزنامه گزارش داد که کمیته سایبری رژیم صهیونیستی و دیگر دستگاه‌های امنیتی این رژیم احتمال انجام این عملیات هکری از سوی طرف‌های دشمن رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار داده‌اند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]