سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 133491
  • 23 سپتامبر 2024 - 22:32
  • 4 بازدید
  • ۰ دیدگاه

چه ارتباطی بین جایزه زاکانی با سند ۲۰۳۰ وجود دارد؟

بررسی‌های اکوایران از منابع انگلیسی درباره این جایزه، نشان می‌دهد که شهردار تهران یک جایزه نوآورانه برنده شده است. زاکانی در بخش صنعت، نوآوری و زیرساخت برنده جایزه شده است. رقبای او شهردار ووهان و شهردار بیروت بودند. لطف الله فروزنده، معاون او در نشست فروم بریکس که این جایزه اهدا می‌شود، شرکت کرده بود. […]

بررسی‌های اکوایران از منابع انگلیسی درباره این جایزه، نشان می‌دهد که شهردار تهران یک جایزه نوآورانه برنده شده است.

زاکانی در بخش صنعت، نوآوری و زیرساخت برنده جایزه شده است. رقبای او شهردار ووهان و شهردار بیروت بودند. لطف الله فروزنده، معاون او در نشست فروم بریکس که این جایزه اهدا می‌شود، شرکت کرده بود.

او درباره پروژه من شهردارم توضیحاتی داد و به نظر می‌رسد که این جایزه به دلیل این پروژه به شهردار تهران اهدا شده است. سازمان جهانی توسعه یکی از اهداکنندگان این جایزه بود، سازمانی که اهداف و ماموریت‌های آن به اجرای سند توسعه ۲۰۳۰ مرتبط است. از بخش فکت چک اکوایران، این جایزه را بررسی کردیم.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش تابلوهای موزه امام علی در صحن شورا/ درخواست امانی از مراجع نطارتی 23 سپتامبر 2024

گزارش تابلوهای موزه امام علی در صحن شورا/ درخواست امانی از مراجع نطارتی

سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که فردا رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با حضور در صحن پارلمان شهری گزارشی در خصوص موزه امام علی (ع) ارائه می دهد.

23 سپتامبر 2024

چالش مهمانان روز پایتخت

این سخنان  احمد علوی، عضو شورای شهر تهران است . او در واکنش به راهکار انتقال پایتخت برای حل چالش‌های تهران به اکوایران می‌گوید: «‌اگر سایر شهرها از نظر مسکن ، اشتغال و … جذاب نباشند مهاجرت به تهران ادامه دارد.« این در حالی است که مدیران شهری برای وضعیت کنونی تهران برنامه‌ریزی می‌کنند و […]

رصد افکار عمومی توسط شهرداری تهران 23 سپتامبر 2024

رصد افکار عمومی توسط شهرداری تهران

اکوایران : رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اشاره به اینکه کانون افکارسنجی تهران را در مرکز مطالعات راه‌اندازی کردیم، گفت: در کانون افکارسنجی تهران دائما رصد افکار عمومی انجام می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.