سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 133625
  • 24 سپتامبر 2024 - 10:32
  • 11 بازدید
  • ۰ دیدگاه

درخواست دیدار شهردار با عارف/ مشکل برقی‌ها کجاست؟

درخواست دیدار شهردار با عارف/ مشکل برقی‌ها کجاست؟
درخواست دیدار شهردار با عارف/ مشکل برقی‌ها کجاست؟

اکوایران:مهدی چمران نسبت به اعتراض رانندگان تاکسی برقی مقابل شورا توضیح داد.

 مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، پیش از آغاز دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز گزارشی از سوی باقری رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره موزه امام علی و مسائل مرتبط با آن ارائه می‌شود. همچنین، بررسی وضعیت مالی شهرداری تهران در مردادماه سال جاری و عضویت اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ از طرح غرف میوه و تره‌بار نیز از دستور جلسات امروز شورا خواهند بود..

چمران در خصوص واردات اتوبوس‌های برقی چینی به تهران تصریح کرد: این اتوبوس‌ها هنوز به تهران نرسیده و هنوز در بندرعباس است.

وی گفت: البته اتوبوس‌های داخلی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده‌اند هر چند که ورود اتوبوس‌های خارجی زمان‌بر خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها درباره موزه امام علی و مطلبی بر علیه ایشان افزود: اگر مطلب به خوبی نوشته شده باشد، مشکلی نیست؛ اما اگر بد نوشته شده باشد، امیدواریم خداوند آنها را هدایت کند.

وی افزود: موزه امام علی تنها موزه‌ای نیست که تابلوهای نفیس را جمع‌آوری و آثار هنرمندان را خریداری می‌کند.خرید و فروش در سایر موزه‌ها نیز یک رویه محسوب می‌شود اما با توجه به حواشی پیش آمده امروز از رئیس سازمان فرهنگی و هنری خواسته‌ایم که در صحن حاضر و پاسخ‌های لازم را ارائه دهد.

در مورد اعطای وام برای تاکسی‌های برقی، چمران گفت: مشکل اصلی از وزارت نفت ناشی می‌شود که ۴۵۰ میلیون تومان را پرداخت نمی‌کند.

چمران ادامه داد: شهرداری نباید تاکسی خریداری کند و این موضوع باید در دولت حل شود و ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد.

وی گفت: قرار بود شهردار با معاون اول رئیس‌جمهور جلسه‌ای داشته باشد تا این مشکل حل شود و تأکید کرد که با این رقم نمی‌توان تاکسی برقی خرید.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
24 سپتامبر 2024

مشکلات تهران راه حل دارد

محمدآقامیری؛ رییس کمیته عمران شورای شهر تهران معتقد است مشکلات تهران راه حل دارد اما نیاز به مدیریت است. او به پایتخت‌های کشورهای دیگر اشاره می‌کند که جمعیت بیشتری از تهران داشتند اما با مدیریت منابع توانستند مشکلات خود را حل کنند . مدیریت واحد شهری یکی از راهکارهایی است که آقامیری به آن اشاره  […]

24 سپتامبر 2024

عامل اول فشار بر فقرا عوض شد

طبق داده‌های مرکز آمار سطح عمومی قیمت‌ها در پایان تابستان امسال نسبت به موقعیت مشابه خود در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. بررسی گروه‌های مختلف شاخص قیمت به تفکیک هر دهک هم نشان می‌دهد نقش اول تورم در سبد کم درآمدها تغییر کرده است. اتفاقی که در ادامه کمرنگ‌تر شدن […]

گزارش تابلوهای موزه امام علی در صحن شورا/ درخواست امانی از مراجع نطارتی 23 سپتامبر 2024

گزارش تابلوهای موزه امام علی در صحن شورا/ درخواست امانی از مراجع نطارتی

سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که فردا رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با حضور در صحن پارلمان شهری گزارشی در خصوص موزه امام علی (ع) ارائه می دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.