چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 133883
  • 25 سپتامبر 2024 - 4:32
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

صندلی بازی در شهرداری ادامه دارد؛ زاکانی باز هم حکم زد

صندلی بازی در شهرداری ادامه دارد؛ زاکانی باز هم حکم زد
صندلی بازی در شهرداری ادامه دارد؛ زاکانی باز هم حکم زد

اکوایران : سخنگوی شهرداری تهران درباره انتصابات جدید در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

 عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران  درباره انتصابات جدید در مجموعه مدیریت شهری، گفت : با تصمیم شهردار تهران پس از بررسی و ارزیابی عملکرد مجموعه‌های مختلف شهرداری تهران، برای ارتقای روند خدمت‌رسانی به شهروندان در واپسین سال عملکرد ششمین دوره مدیریت شهری، برخی تغییرات در مدیریت‌های ارشد به وقوع پیوست.

محمدخانی افزود: به این ترتیب با حکم شهردار تهران، آقای داوود گودرزی شهردار فعلی منطقه ۵ و رئیس اسبق سازمان بازرسی شهرداری تهران به‌عنوان معاون خدمات شهری و محیط‌زیست انتخاب شد. هم‌چنین آقای حسین نظری به‌عنوان مشاور شهردار تهران و رئیس هیئت‌مدیره شرکت مترو منصوب شد.

سخنگوی شهرداری تهران به تغییرات در رأس مرکز مطالعات مجموعه مدیریت شهری اشاره و بیان داشت: با حکم علیرضا زاکانی،  علی شمسی‌پور به‌عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات منصوب شد. هم‌چنین دکتر رفیعی آتانی به‌عنوان مشاور شهردار تهران حکم گرفت.

محمدخانی درباره تغییرات در معاونت معماری و شهرسازی نیز ادامه داد: با حکم شهردار تهران مدیرکل شهرسازی این معاونت تغییر و نصرالله آبادیان شهردار فعلی منطقه ۷، به‌عنوان مدیرکل امور شهرسازی منصوب شد.

سخنگوی شهرداری تهران تغییرات در شهرداران مناطق مختلف را نیز به شرح زیر برشمرد: آقای علی‌احمدی شهردار سابق منطقه ۱۳، به‌عنوان شهردار جدید منطقه ۷ حکم گرفت. آقای نوری بعنوان شهردار جدید منطقه ۱۳ معرفی و آقای کاشانی‌پور به‌عنوان شهردار جدید منطقه ۱۶ منصوب شد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که تغییرات صورت‌گرفته برای ارتقای روند خدمت‌رسانی به شهروندان در واپسین سال ششمین دوره مدیریت شهری بتواند موجبات جلب رضایت هرچه بیشتر شهروندان را فراهم سازد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
24 سپتامبر 2024

اتوبوس‌های تهران از کجا معاینه فنی می‌گیرند؟

محمد مهدی میرزایی قمی -مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران- به اکوایران می‌گوید:‌ اتوبوس‌های متعلق به شهرداری تهران در سه مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین معاینه فنی می‌گیرند اما بخش اندکی از ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی از مراکز تهران معاینه فنی می‌گیرند و بیشتر به مراکز خارج از تهران مراجعه می‌کنند. او ادامه […]

توضیح مترو درخصوص بازماندن درهای واگن ؛از تردد مسافران جلوگیری شد 24 سپتامبر 2024

توضیح مترو درخصوص بازماندن درهای واگن ؛از تردد مسافران جلوگیری شد

مدیر ایمنی و مهندسی عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درخصوص باز ماندن در یکی از قطارهای خط ۳ که از ایستگاه قائم به سمت آزادگان در حال حرکت بود، توضیحاتی ارائه داد.

24 سپتامبر 2024

تاکسی برقی‌های چین پس داده شدند!

وی افزود: این خودروها به دلیل نو بودن، پیچیدگی‌ها و ابهاماتی دارد که با آن آشنا نیستیم. با تحویل اولین گروه تاکسی‌ها با چالش‌ها روبه‌رو شدیم. وقتی یک فناوری نو وارد می‌شود نباید با سرعت بالایی وارد این عرصه شویم و با رفع ابهامات این فناوری را به نحو شایسته‌ای جایگزین کنیم. تشکری هاشمی با […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.