خبر فوری از مرحله سوم رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش
خبر فوری از مرحله سوم رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی وزیر آموزش و پرورش سرفصل مرحله سوم رتبه بندی معلمان نیز مشخص شد.

به گزارش نبض بازار، مرحله دوم صدور احکام رتبه بندی معلمان آغاز شد و دراین دوره برای معلمان معترض که اعتراضشان وارد بوده است حکم جدید صادر می‌شود، اما مرحله سوم رتبه بندی معلمان شامل چه سرفصلی است.

تا پیش از این،وزیر آموزش و پرورش می گفت معلمانی که اطلاعاتی درباره خود به سامانه رتبه بندی ارائه ندهند فاقد رتبه تلقی خواهند شد.

اما اکنون وی می گوید برای آنها نیز برنامه دارد ، طبیعی است که می توان انتظار داشت مرحله سوم رتبه بندی معلمان مربوط به صدور احکام معلمان فاقد رتبه باشد.

آنگونه که صحرایی گفته است این معلمان نیز رتبه ۱ تا ۵ خواهند گرفت.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفت: برای افرادی که رتبه ندارند تصمیماتی اتخاذ کردیم و بر این اساس آن‌ها به رتبه یک، دو، سه، چهار و پنج رتبه‌بندی می‌شوند.

رضا مراد صحرایی گفت: در ابتدا اعلام شد رتبه‌بندی برای تمام معلمان ذیحق اجرا می‌شود و ۳۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای اولیه آن تخصیص یافت، وقتی قانون رتبه بندی معلمان را اجرا کردیم در انتهای سال گذشته با چالش مواجه شدیم.

وی افزود: رئیس جمهور دستور داد ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بودجه رتبه بندی معلمان اضافه شود و این قانون با ۴۳ هزار میلیارد تومان اجرا شد. همچنین اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی بررسی شد و این هفته مرحله دوم اجرای رتبه‌بندی برای اعمال اعتراض معلمانی که اعتراض آن‌ها وارد بود، اجرا می‌شود.

برای افرادی که رتبه ندارند تصمیماتی اتخاذ کردیم

صحرایی درباره معلمان فاقد رتبه گفت: اگر فردی با ۲۰ سال سابقه معلمی رتبه ندارد ممکن است به این دلیل باشد که فرد فرآیند رتبه‌بندی را کامل نکرده یا اینکه تقاضای رتبه‌بندی نکرده است، برای افرادی که رتبه ندارند تصمیماتی اتخاذ کردیم و براین اساس آن‌ها به رتبه یک، دو، سه، چهار و پنج رتبه‌بندی می‌شوند و احکام افراد از این هفته اجرایی می‌شود و فرآیند اعمال رتبه‌ها شروع شده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]