پیام نکونام به خطیر پس از ماجراهای جنجالی
پیام نکونام به خطیر پس از ماجراهای جنجالی

بازگشت بازیکنانی مثل آرمان رمضانی و امید حامدی فر به استقلال پیام مهمی بود که جواد نکونام به علی خطیر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرورزشی، جواد نکونام یکی یکی بازیکنان استقلال را برمی‌گرداند تا به صورت غیر مستقیم به علی خطیر پیام بدهد از وضعیت نقل و انتقالات راضی نیست واو مجبور است با بازیکنان نیمکت نشین فصل گذشته لیگ را شروع کند.

نکونام حدود ۶ بازیکن بزرگ و سرشناس را می‌خواست که باشگاه استقلال به هر دلیلی موفق به جذب آنها نشد. البته عده‌ای می‌گویند علی خطیر هم محدودیت‌های خاص خود را دارد و صبح تا شب دنبال پول است اما به هر حال نمی‌توان کتمان کرد که مدیرعامل و سرمربی استقلال با هم زاویه دارند و حالا هر حرکتی از سوی طرفین را باید در همین راستا ارزیابی کرد.

مشکلات استقلال مثل همیشه ریشه در گذشته‌ها دارد اما در شرایط فعلی یک نفر باید بتواند خطیر و جواد نکونام را دور یک میز بنشاند و از آنها بخواهد در کنار یکدیگر باشند و مشکلات را حل کنند. نکونام در راستای همان مصاحبه‌ای که انجام داد، این روزها بازیکنان استقلال را یکی یکی برمی‌گرداند تا به طور غیرمستقیم به علی خطیر پیام نارضایتی بدهد، او البته با هواداران هم صحبت کرد و سطح توقعات آنها را پایین آورد.جمله معروف نکونام که همه ما در یک کشتی هستیم هم حاوی پیام مهمی بود. پیامی که علی خطیر آن را دریافت کرده و حالا باید منتظر واکنش بعدی او بود.

استقلال اصلاً شرایط مناسبی ندارد و در یک ماه گذشته هم اتفاق چندان مثبتی رخ نداده که هواداران به آن امیدوار شوند. این تیم حتی اگر با دست پر از آبادان خارج شود باز هم مشکلات زیادی خواهد داشت. مشکل استقلال قبل از اینکه فنی باشد مدیریتی است و حالا اختلاف علی خطیر و جواد نکونام هم نگرانی‌ها را صد برابر کرده است.

منبع:

خبر ورزشی

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]