پنج شنبه, ۵ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 134131
  • 25 سپتامبر 2024 - 22:33
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

فروش ۲ تابلوی هانیبال الخاص برای ۱۴۰۰ دلار

وی افزود: مصوبه‌ای برای اولین شرکت بین‌المللی شهرداری تهران در رویداد جهانی در هیئت امنا دریافت و تفاهمنامه‌های مرتبط را منعقد کردیم و تمام قواعد این حوزه تخصصی رعایت شد که مستندات آن ارائه شده است و حتی حمل و نقل و فرم تحویل این آثار فرم خاصی بود و ما ۳۰ اثر را بر […]

وی افزود: مصوبه‌ای برای اولین شرکت بین‌المللی شهرداری تهران در رویداد جهانی در هیئت امنا دریافت و تفاهمنامه‌های مرتبط را منعقد کردیم و تمام قواعد این حوزه تخصصی رعایت شد که مستندات آن ارائه شده است و حتی حمل و نقل و فرم تحویل این آثار فرم خاصی بود و ما ۳۰ اثر را بر اساس این فرم‌ها تحویل دادیم که از بیش از ۳۰۰ گالری و موزه جهان اثر در این رویداد حضور داشت و بیش از ۳۰۰۰ هنرمند از ۵۰ کشور اثر فردی ارائه داده‌اند.

ناصر امانی هم در واکنش به سخنان وی گفت: سازمان بیانیه‌ای پس از تذکر بنده صادر کرد که با سخنان مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری که از دغدغه اعضا در این خصوص تقدیر کرد، تفاوت دارد. در این بیانیه به روشن کردن تریبون با غرض فرافکنی اشاره شده بود که به این معنی است که بنده فرافکنی کرده‌ام.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا نیز گفت: برخی کارها به اعتماد عمومی آسیب می‌زند. بعضی آثار را ۷۰۰ دلار فروختید و اگر به فروشگاه‌های دبی مراجعه می‌کردیم یک تابلو بیش از این رقم بود. شما صلاحیت فروش این تابلوها را داشتید؟

وی افزود: شما یک سری برگه آورده‌اید و می‌گویید به اعتماد عمومی ضربه می‌زنند. این آثار هنوز به موزه برنگشته است. آیا تنها دو اثر به فروش رفته است؟ آیا ارزش آنها فقط ۷۰۰ دلار بوده است؟ این تابلوها را برگردانید؛ ما اعضای شورا مبلغ را جمع می‌کنیم و به شما می‌دهیم.

عباسی با طرح این سوال که ۱۴۰۰ دلار پول لازم داشتید؟ یادآور شد: این سفر چقدر هزینه داشته و چه کسی هزینه را داده است؟ دو تابلو فروختیم که هزار و ۴۰۰ دلار قیمت داشت و این افتخار ملی است؟

سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در ادامه این جلسه با بیان اینکه اگر این موارد ۱۰ روز پیش و پس از تذکر آقای امانی مطرح می‌شد، شاید بحث‌های این چنینی پیش نمی‌آمد و قابل رصد هم بود، اظهار کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون چندین روز پیگیری کردم تا گزارش دریافت کنم.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
25 سپتامبر 2024

واسطه‌های جدید در بازار مسکن/ قیمت خانه لیونل مسی در مقایسه با خانه‌های لوکس تهران

حسن موسی‌پور، کارشناس تامین مالی بخش مسکن با نگاهی به عملکرد صندوق‌های املاک و مستغلات از تفاوت این صندوق املاک و فروش متری مسکن گفته و به این سوال پاسخ داده که آیا این صندوق‌ها می‌توانند بازار مسکن را نجات دهند؟ او با توضیح کارکرد این صندوق‌ها، از ظهور واسطه‌های جدید ملکی در بازار مسکن […]

25 سپتامبر 2024

خانه موزه‌های پایتخت دیدنی می‌شوند

ابتدای تابستان ناظم رضوی؛ مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به اکوایران گفت که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تغییر ساعات بهره‌برداری خانه موزه‌ها درحال بررسی است ودر صورت تصویب روزهای تعطیل نیز این مراکز فعالیت می‌کنند . تغییر ساعات کاری خانه موزه‌ها را از احمد علوی؛ کمیته گردشگری و میراث فرهنگی […]

سازمان فاوا باز هم رییس عوض کرد؛حکم تازه زاکانی برای سازمان پرحاشیه 25 سپتامبر 2024

سازمان فاوا باز هم رییس عوض کرد؛حکم تازه زاکانی برای سازمان پرحاشیه

اکوایران :‌با حکم شهردار تهران، علی‌محمد الوند سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.