سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 135558
  • 30 سپتامبر 2024 - 22:32
  • 9 بازدید
  • ۰ دیدگاه

با کلنگ‌زنی نمی‌توان شهر را اداره کرد

تشکری هاشمی با اشاره به دسترسی‌های تونل شهید متوسلیان گفت: موضوع نامشخص این است که آیا این تونل فقط برای کسانی است که می‌خواهند از میدان سپاه به آزادگان بروند یا می‌توان از سایر خیابان‌ها نیز وارد تونل شد. وی گفت: جای بررسی‌های بیشتر حس می‌شود…نمی‌توان شهر را با کلنگ زنی اداره کرد. در این […]

تشکری هاشمی با اشاره به دسترسی‌های تونل شهید متوسلیان گفت: موضوع نامشخص این است که آیا این تونل فقط برای کسانی است که می‌خواهند از میدان سپاه به آزادگان بروند یا می‌توان از سایر خیابان‌ها نیز وارد تونل شد.

وی گفت: جای بررسی‌های بیشتر حس می‌شود…نمی‌توان شهر را با کلنگ زنی اداره کرد. در این جلسه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه توجه به اسناد بالادستی و برگزاری جلسات تخصصی در اجرای پروژه شهید متوسلیان به خوبی رعایت شده است گفت: همچنین مشاهده میدانی از پروژه‌های مشابه و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با معاونت حمل‌و‌نقل ترافیک از جمله دیگر اقداماتی بوده که انجام داده‌ایم. برای آغاز پروژه آمادگی‌های لازم را داریم و با تکمیل تجهیزات، کارگاه‌ها احداث خواهند شد. 

وی گفت: مطالعات زیست محیطی پدافند غیرعامل پروژه موجود است و در طول دو سال گذشته جلسات جدی در خصوص پروژه برگزار شده است. [تونل دیگری در] مقیاس این تونل در خاورمیانه وجود ندارد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
30 سپتامبر 2024

تهران به ساخت کدام تونل نیاز دارد ؟

مهدی حسن زاده هم به اعتبار ۵۰ هزار میلیاردی پیش بینی شده برای ساخت این پروژه اشاره کرد که این اعتبار می تواند به نیازهای حوزه حمل و نقل عمومی اختصاص یابد. حمید رضا فوری یکی دیگر از اساتید دانشگاه نیز با بیان اینکه هنوز نمی‌دانیم چقدر جمعیت و تقاضا برای این پروژه وجود دارد […]

کارنامه قرارگاه مسکن در شهرداری 30 سپتامبر 2024

کارنامه قرارگاه مسکن در شهرداری

اکوایران:‌مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پیرامون اقدامات شهرداری تهران پیرامون قرارگاه مسکن توضیحاتی ارائه کرد.

آغاز عملیات عمرانی آرامستان جدید باید تا پایان امسال 30 سپتامبر 2024

آغاز عملیات عمرانی آرامستان جدید باید تا پایان امسال

اکوایران :‌رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: با توجه به محدودیت دفن جدید در بهشت زهرا(س) باید آرامستان‌های جدید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود و اقدامات اجرایی آن حداکثر تا پایان امسال آغاز شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.