مسوولان باید بسیجی‌وار به مردم خدمت کنند
مسوولان باید بسیجی‌وار به مردم خدمت کنند

امام جمعه پردیس با بیان اینکه مدیران باید برای خدمت به مردم بسیجی وار عمل کنند، گفت: خدمت به مردم همان خدمت به خدا است زیرا زمانیکه انسان خود را بشناسد، عمر خود را صرف خدمت به مردم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس مراسم بزرگداشت هفته بسیج در شرکت عمران شهر پردیس برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمیه الزهرا(س) اظهار کرد: امام علی(ع) بزرگترین بسیجی پرورش یافته مکتب رسول الله(ص) است و چند ویژگی برای بسیجی بودن را در نهج‌البلاغه اعلام کردند.

وی گفت: بسیجی فقط لباس خاکی، چفیه و کارت عضویت نیست بلکه کسانی که خدمت به مردم میکنند نیز بسیجی هستند.

امام جمعه پردیس افزود: بسیجی کسی است که به جهاد لبیک میگوید و برای جهادگری سر ازپا نمیشناسند و جهاد فقط جنگ و گلوله نیست، کسانی که به مردم خدمت میکنند نیز به نوعی جهادگر محسوب میشوند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دومین ویژگی بسیجی بودن، اُنس با قرآن است و مانوس بودن با قرآن کریم خصلت انسان را مانند حُر، آزاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مدیران باید برای خدمت به مردم بسیجی وار عمل کنند، ابراز کرد: خدمت به مردم همان خدمت به خدا است، وقتی انسان خود را به واسطه آشنایی با قرآن بشناسد، عمر خود را صرف خدمت به مردم خواهد کرد.

امام جمعه پردیس سومین ویژگی بسیجیان را روزه داری عنوان کرد و اذعان کرد: روزه داری فقط گرسنگی دادن به خود نیست، بلکه دوری از شکم پرستی است و این افراد که تذکیه نفس پیشه کردند، نزد خداوند جایگاه بالایی خواهند داشت.

حجت الاسلام حسینی افزود: ویژگی بعدی وظیفه شناسی است زیرا با شناخت وظایفمان هیچگاه عمر خود را به بطالت نخواهیم گذراند.

وی تبعیت از ولایت را ویژگی پنجم دانست و گفت: اسلام پنج پایه نماز، روزه، حج، ذکات و ولایت دارد اما ولایت ستون این خیمه است و اگر ولایت را قبول نداشته باشیم هرچه نماز بخوانیم، روزه بگیریم و دارایی‌های خود را چندین بار ببخشیم، خداوند هیچکدام را قبول نخواهد کرد.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: تمامی شهدای ما این پنج ویژگی را داشتند(وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ) و حیات طیبه شهدا باعث شده تا در عرش الهی نزد خداوند روزی داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ما امروز نیز درحال جهاد هستم، یادآور شد: سحر خیزی و دعا باعث میشود انسان را به خدا نزدیک شود زیرا اگر از خدا بترسیم خداوند کاری میکند تا تمام دشمنان از تو به‌هراسند و اگر نترسیدی خداوند باعث میشود تا از همه هراس داشته و اینگونه همنشین شیطان خواهید شد.

در پایان از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان نمونه پایگاه بسیج شرکت عمران پردیس تقدیر شد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]