شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 136944
  • 05 اکتبر 2024 - 16:33
  • 13 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سرانجام جنگ افزارسازی ساصد؛از خانه سازی برای کارمندان شهرداری تا ایجاد فضای سبز

سرانجام جنگ افزارسازی ساصد؛از خانه سازی برای کارمندان شهرداری تا ایجاد فضای سبز
سرانجام جنگ افزارسازی ساصد؛از خانه سازی برای کارمندان شهرداری تا ایجاد فضای سبز

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر، در بازدید از مجموعه جنگ افزارسازی ساصد واقع در منطقه ۱۳ گفت: تملک این مجموعه برای تأمین سرانه های عمومی منطقه ۱۳ انجام شده و خواسته های شهروندان این است که این مجموعه بعد از تکمیل و راه اندازی سرانه ها در اسرع وقت در اختیار شهروندان‌ قرار گیرد .

 

پرویز سروری، نائب رئیس و مهدی بابایی، عضو شورای شهر تهران، به همراه شهردار منطقه ۱۳ از مجموعه جنگ افزارسازی ساصد که برای تأمین سرانه های عمومی در اختیار شهرداری منطقه ۱۳ قرار است؛ بازدید و از اقدامات انجام شده، بازدید کردند.

نائب رئیس شورا گفت: یکی از اقدامات خوبی که در مدیریت ششم شورای شهر تهران انجام شده؛ در اختیار گذاشتن مجموعه جنگ افزار سازی ساصد در منطقه سیزده شهرداری تهران است و در اسرع وقت باید گزارشی از اقدامات  انجام شده و در دست اقدام این مجموعه به شورا ارسال شود تا تصمیمات مقتضی در این خصوص گرفته شود.

وی در خصوص کمبود سرانه های عمومی در منطقه سیزده شهرداری تهران، اظهار داشت: دغدغه اصلی شهروندان در منطقه، تأمین سرانه فضای سبز است و این مطالبه هم به حق است و در این مجموعه برای ایستگاه آتش نشانی، کلانتری، سازمان میوه و تره‌بار و سرانه های بهداشتی هم قراراست اقداماتی انجام شود و در اختیار شهروندان منطقه قرار بگیرد.

نائب رئیس شورا در خصوص تأمین تعاونی مسکن کارکنان منطقه نیز گفت: بخشی از این مجموعه هم قرار است برای تأمین تعاونی مسکن کارکنان منطقه قرار بگیرد که شهرداری منطقه در این خصوص  باید اهتمام داشته باشد تا رضایت کارکنان خدوم شهرداری، به شکل مطلوب جلب شود.

مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر، هم در بازدید از مجموعه جنگ افزارسازی ساصد  واقع در منطقه ۱۳ گفت: تملک این مجموعه برای تأمین سرانه های عمومی منطقه ۱۳ انجام شده و خواسته های شهروندان این است که این مجموعه بعد از تکمیل و راه اندازی سرانه ها در اسرع وقت در اختیار شهروندان‌ باشد و شورای شهر تهران هم پیگیر این موضوع است.

وی در ادامه گفت: در این مجموعه برای ایستگاه آتش نشانی، کلانتری،سازمان میوه و تره‌بار و فضای سبز  و همچنین تعاونی مسکن کارکنان منطقه برنامه ریزی شده است که از شهرداری  منطقه خواسته شد تا گزارشی از اقدامات و برنامه های در دست اقدام این مجموعه را برای شورا  شهر تهران ارسال کند تا تصمیمات مقتضی در این خصوص گرفته شود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص تعاونی مسکن برای سایر کارکنان مناطق گفت: شهرداری برای تمامی کارکنان برنامه ای برای خانه دار شدن دارد و مدیریت شهری نیز پیگیر این مطالبه حتماً خواهد بود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
05 اکتبر 2024

یک روز برای دفاع از نام تهران

احمد مسجد جامعی؛ عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد در دولت سید محمد خاتمی در خصوص این که چرا ۱۴ مهرماه روز تهران شد توضیح داده است . او در این گفت‌وگو از تلاش برای ایجاد موزه تهران ، ایجاد خانه تهران، باز شدن میدان مشق به روی […]

05 اکتبر 2024

۶ بیمارستان در لیست ساختمان‌های بحرانی

 مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان‌های بحرانی پایتخت گفت: ۱۱ بیمارستان در بین ۱۲۹ ساختمان ناایمن قرار داشت، از این تعداد ۵ بیمارستان نسبت به ایمن‌سازی اقدام کردند و از لیست ساختمان‌های بحرانی خارج شدند. او ادامه داد: از این بین، ایمن‌سازی ۶ بیمارستان نیز در دستور کار […]

قیمت روز میکروآپارتمان‌ها در تهران 05 اکتبر 2024

قیمت روز میکروآپارتمان‌ها در تهران

اکوایران: برای خرید یک واحد با مساحت ۳۰ تا ۳۵ مترمربع در تهران دست‌کم باید بودجه‌ای معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر داشت؛ هرچند این رقم بسته به امکانات و موقعیت منطقه متفاوت است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.