شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 136950
  • 05 اکتبر 2024 - 16:34
  • 9 بازدید
  • ۰ دیدگاه

یک روز برای دفاع از نام تهران

احمد مسجد جامعی؛ عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد در دولت سید محمد خاتمی در خصوص این که چرا ۱۴ مهرماه روز تهران شد توضیح داده است . او در این گفت‌وگو از تلاش برای ایجاد موزه تهران ، ایجاد خانه تهران، باز شدن میدان مشق به روی […]

احمد مسجد جامعی؛ عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد در دولت سید محمد خاتمی در خصوص این که چرا ۱۴ مهرماه روز تهران شد توضیح داده است .

او در این گفت‌وگو از تلاش برای ایجاد موزه تهران ، ایجاد خانه تهران، باز شدن میدان مشق به روی تهرانی‌ها  و … می‌گوید.

به گفته  مسجدجامعی شهرداری‌ها بسته به نگاهشان با روز تهران همراه شدند. بعضی‌ها واقعا شهر را همین آهن و سیمان می‌بینند و برایشان باغ و فضای عمومی و… خیلی اهمیت ندارد.

او درخصوص تغییر روز تهران به ۱۲ بهمن هم می‌گوید :‌زمانی  یک سازمان پیشنهاد داده بود در روز عاشورا همه خون اهدا کنند و این روز، روز اهدای خون نامیده شود، اما عاشورا، عاشورا است. همان طور که نوروز، نوروز است و نمی‌شود در کنار این روزهای بزرگ مناسبت دیگری تعریف کرد. بعید می‌دانم برای روز ۱۲ بهمن جز روز ورود امام (ره) به کشور و آغاز دهه فجر انقلاب، بتوان مناسبت دیگری تعریف کرد. روز تهران هم روز تهران است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سرانجام جنگ افزارسازی ساصد؛از خانه سازی برای کارمندان شهرداری تا ایجاد فضای سبز 05 اکتبر 2024

سرانجام جنگ افزارسازی ساصد؛از خانه سازی برای کارمندان شهرداری تا ایجاد فضای سبز

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر، در بازدید از مجموعه جنگ افزارسازی ساصد واقع در منطقه ۱۳ گفت: تملک این مجموعه برای تأمین سرانه های عمومی منطقه ۱۳ انجام شده و خواسته های شهروندان این است که این مجموعه بعد از تکمیل و راه اندازی سرانه ها در اسرع وقت در اختیار شهروندان‌ قرار گیرد .

05 اکتبر 2024

۶ بیمارستان در لیست ساختمان‌های بحرانی

 مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان‌های بحرانی پایتخت گفت: ۱۱ بیمارستان در بین ۱۲۹ ساختمان ناایمن قرار داشت، از این تعداد ۵ بیمارستان نسبت به ایمن‌سازی اقدام کردند و از لیست ساختمان‌های بحرانی خارج شدند. او ادامه داد: از این بین، ایمن‌سازی ۶ بیمارستان نیز در دستور کار […]

قیمت روز میکروآپارتمان‌ها در تهران 05 اکتبر 2024

قیمت روز میکروآپارتمان‌ها در تهران

اکوایران: برای خرید یک واحد با مساحت ۳۰ تا ۳۵ مترمربع در تهران دست‌کم باید بودجه‌ای معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر داشت؛ هرچند این رقم بسته به امکانات و موقعیت منطقه متفاوت است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.