سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد
سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی علی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان، سازمان های بین المللی و تخصصی این سازمان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر منصوب کرد.

به گزارش بازار، علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، طی حکمی علی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان، سازمان های بین المللی و تخصصی این سازمان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.
علی‌ اکبر مرزبان دارای فوق لیسانس مدیریت امور دریانوردی از دانشگاه جهانی دریانوردی سوئد و دانشجوی دکتری حقوق بین‌ الملل (در مرحله ارائه رساله) است.
وی در طول ۳۰ سال سابقه فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی، مسئولیت‌ هایی همچون مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌ های تخصصی و بین‌ المللی سازمان بنادر و دریانوردی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر، هشت سال نمایندگی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین‌ المللی دریانوردی در لندن، نماینده ایران در صندوق بین المللی جبران خسارت های ناشی از آلودگی دریایی کشتی ها (IOPC)، ریاست امور حقوقی و قراردادهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان را در کارنامه خود دارد.
در کارنامه علی اکبر مرزبان، علاوه بر تدریس دوره های پیشرفته دریایی و حقوقی، تالیف چندین مقاله در حوزه حقوقی و دریایی و کتابی تحت عنوان «سازمان بین‌المللی دریانوردی و نقش آن در توسعه صنعت کشتیرانی و حقوق بین‌الملل دریایی» نیز به چشم می‌خورد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]