جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 14968
  • 08 آگوست 2023 - 21:17
  • 157 بازدید
  • ۰ دیدگاه

احتمال سقوط بیت‌کوین به زیر ۲۵ هزار دلار در سپتامبر

احتمال سقوط بیت‌کوین به زیر ۲۵ هزار دلار در سپتامبر
احتمال سقوط بیت‌کوین به زیر ۲۵ هزار دلار در سپتامبر

اکوایران: ماه سپتامبر همواره ماه چالش‌برانگیزی برای بازار کریپتو بوده است. اکنون معامله‌گران ارزهای دیجیتال – در رأس آن‎‌ها بیت‌کوین – به تحولات احتمالی این ماه چشم دوخته‌اند و احتمال سقوط بیت‌کوین به مرز زیر ۲۵۰۰۰ دلار در این ماه را بررسی می‌کنند.

به گزارش اکوایران، بیت کوین (BTC) هرگز با نوسانات قیمتی چشمگیر در دنیای بی‌ثبات ارزهای دیجیتال غریبه نبوده است. با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، تحلیلگران بازار با دقت احتمال سقوط بیت‌کوین به زیر مرز ۲۵۰۰۰ دلار را زیر نظر دارند.

هنگام بررسی عملکرد تاریخی بیت‌کوین در ماه سپتامبر، مشخص می‌شود که این ماه چالش‌هایی را برای مشهورترین ارز دیجیتال جهان ایجاد کرده است.

با این حال، تاریخ نشان داده است که حال و هوای سپتامبر اغلب راه را برای تجدید حیات در ماه اکتبر، با تجمعات عظیمی که خوش‌بینی سرمایه گذاران را احیا می‌کند، هموار کرده است.

سپتامبر گذشته شاهد کاهش نرخ بیت‌کوین تا ۱۳ درصد بوده است. این روند نزولی بدون شک معامله گران و سرمایه گذاران را نگران کرده است و سوالاتی را در مورد پایداری حرکت صعودی بیت‌کوین ایجاد کرده است.

به گفته تیموتی پترسون، تحلیلگر بازار و مدیر سرمایه‌گذاری، بر اساس تحلیل بازار فعلی، احتمال ۵۰ درصد وجود دارد که قیمت بیت‌کوین تا قبل از پایان ماه سپتامبر به زیر آستانه ۲۵۰۰۰ دلار برسد.

در حالی که افت احتمالی زیر ۲۵۰۰۰ دلار ممکن است باعث نگرانی شدید اما موقت در بین علاقه‌مندان بیت‌کوین شود، الگوهای تاریخی نشان می‌دهد که اکتبر می‌تواند ماه خوبی باشد.

در گذشته، کاهش قیمت در ماه سپتامبر اغلب باعث افزایش قابل توجهی در ماه بعدی شده است. 

اگر بیت‌کوین واقعاً در ماه سپتامبر به زیر ۲۵۰۰۰ دلار سقوط کند، ممکن است آخرین اصلاح مهم قبل از شروع یک چرخه صعودی جدید را نشان دهد.

با توجه به این نکته، پترسون معتقد است که چنین کاهشی، همراه با بهبود بعدی و افزایش بالقوه اکتبر، می‌تواند زمینه را برای دستاوردهای قابل توجهی در ماه های آینده فراهم کند.

واگرایی صعودی بیت‌کوین

با کاهش قیمت بیت کوین از ۳۲۰۰۰ دلار به ۲۹۰۰۰ دلار، معامله‌گر معروف، علی مارتینز روند قابل توجهی را برجسته کرد. تعداد آدرس‌های جدید بیت‌کوین به طور پیوسته در حال افزایش است.

این واگرایی جذاب بین قیمت و رشد شبکه، بینش‌هایی را در مورد روند صعودی بالقوه پایدار درازمدت بیت‌کوین BTC ارائه می‌دهد.

در حالی که قیمت بیت‌کوین سیر نزولی را نشان می‌دهد، تعداد آدرس‌های جدید بیت‌کوین به طور مداوم افزایش یافته است.

این واگرایی قابل توجه است و نشان می‌دهد که با وجود نوسانات کوتاه‌مدت قیمت، گسترش شبکه همچنان قوی است. این نشان‌دهنده علاقه فزاینده به پذیرش و استفاده از بیت‌کوین است، که به نوبه خود، از یک روند صعودی بلندمدت و پایدار حمایت می‌کند.

برعکس، بیت کوین همچنان در محدوده قیمتی ۲۹۲۰۰ دلار و ۲۸۹۰۰ دلار محبوس می‌ماند، الگویی که از آغاز ماه اوت ادامه داشته است. در زمان درج این گزارش، بیت ‌وین با قیمت ۲۸۹۶۰ دلار معامله می‌شود که نشان دهنده کاهش ۰٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان 02 مه 2024

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان

اکوایران: سرانجام پس از اعتراض فعالان صنفی طلا و جواهر، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که این افراد به ثبت همزمان صورت‌حساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه‌ها کافی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.