سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 137646
  • 08 اکتبر 2024 - 10:32
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار مسکن در محله پرخریدار تهران؛ همه فروشنده شدند

بازار مسکن در محله پرخریدار تهران؛ همه فروشنده شدند
بازار مسکن در محله پرخریدار تهران؛ همه فروشنده شدند

اکوایران: بررسی بازار خرید و فروش در منطقه ۹ و ۱۰ نشان می‌دهد که در حال حاضر تعداد فروشندگان بالا و تعداد خریداران واقعی و سرمایه‌گذار کاهش یافته است

به گزارش اکوایران، بررسی بازار خرید و فروش در منطقه ۹ و ۱۰ نشان می‌دهد که در حال حاضر تعداد فروشندگان بالا و تعداد خریداران واقعی و سرمایه‌گذار کاهش یافته است.

به گفته واسطه‌های ملکی، قیمت هرمترمربع مسکن نوساز و با امکانات در این مناطق از ۶۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۱۲۰ میلیون تومان و ملک‌های غیر نوساز نیز بسته به بازسازی و امکانات و عرف منطقه قیمت‌گذاری می‌شود.

در محله استاد معین، آپارتمانی ۱۳۴ متری و ۶ سال ساخت و دارای امکانات، ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در محله زنجان، واحدی ۷۷ متری و ۳۲ سال ساخت و بدون امکانات، ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله جیحون، آپارتمانی ۱۰۰ متری، نوساز و با امکانات، ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و واحدی دیگر با ۵۰ مترمربع زیربنا ،۱۷ سال ساخت و دارای پارکینگ، ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عرضه شده است.

در محله شبیری، برای آپارتمانی ۴۰ متری و دارای پارکینگ، آسانسور و انباری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و برای آپارتمانی دیگر با ۵۵ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

1

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
چمران:اختلال در مترو هر روزه است 08 اکتبر 2024

چمران:اختلال در مترو هر روزه است

اکوایران:رییس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه اختلالات در مترو هر روزه است، تاکید ما بر رفع این اختلالات است. در ساعات شب که سرفاصله‌ها کاهش و قطارها افزایش می‌یابد امکان اختلال وجود دارد اما سعی بر این است به حداقل برسد.

08 اکتبر 2024

چرا تهران بی‌خانه ماند؟

البته برای استقلال موزه تهران هم بحث‌هایی مطرح شد، ازجمله این که مثلا بخشی از ساختمان قدیمی روزنامه اطلاعات از آنجا که نزدیک به موزه ملی و فضاهای موزه‌ای است  با همکاری موزه‌ی ملی، به موزه تهران بدل شود. یا درباره این صحبت شد که یک طبقه‌ ساختمان بلدیه موزه‌ تهران شود. بعد، به ایده […]

07 اکتبر 2024

آمادگی شهرداری در برابر اعلام وضعیت قرمز

۸ مهر امسال بود که سازمان پدافند غیرعامل با توجه به اتفاقات افتاده و همچنین احتمال گسترش حملات سایبری به زیرساخت‌ها، وضعیت آماده‌باش سایبری با رنگ قرمز اعلام کرد. در این وضعیت سامانه‌های شهرداری تهران که یک بار نیز مورد حمله سایبری قرار گرفته‌اند چه میزان آسیب‌پذیر هستند؟ علی اصغرقائمی عضو شورای شهر تهران درخصوص […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.