دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 141172
  • 21 اکتبر 2024 - 10:33
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

دلیل جهش عجیب آرای کمیسیون ماده ۵

مصوباتی که برخی‌ از آن‌ها دارای کاربری مسکونی بودند و به جمعیت‌پذیری شهر تهران اضافه کردند.حمیدرضا صارمی -معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران- درخصوص افزایش آرای موردی کمیسیون ماده ۵ به اکوایران توضیح می‌دهد: ۲ دلیل برای افزایش آرای موردی کمیسیون ماده ۵ وجود دارد؛ نخست تعیین تکلیف طرح‌های موضوعی و موضعی که حدود ۱۰۰ […]

مصوباتی که برخی‌ از آن‌ها دارای کاربری مسکونی بودند و به جمعیت‌پذیری شهر تهران اضافه کردند.حمیدرضا صارمی -معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران- درخصوص افزایش آرای موردی کمیسیون ماده ۵ به اکوایران توضیح می‌دهد: ۲ دلیل برای افزایش آرای موردی کمیسیون ماده ۵ وجود دارد؛ نخست تعیین تکلیف طرح‌های موضوعی و موضعی که حدود ۱۰۰ طرح مانند طرح خیابان دماوند، خیابان گلاب‌دره، شوش و… در این دوره تهیه شده و دیگری جرم‌انگاری تغییرکاربری و فروش تراکم در مقیاس کوچک که قبلا توسط شهرداری مناطق انجام می‌شده. به طور مثال به ساختمانی مجوز یک طبقه اضافه‌تر یا یک نیم‌طبقه را می‌دادند . اما حالا همین میزان مجوز هم نیاز به مجوز کمیسیون ماده ۵ دارد و در غیر این صورت جرم است و در مجازات درجه ۷ برای آن دیده شده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ایست فوری شورا به فروش اموال هنری تهران؛ تاکید بر ثبت اطلاعات در سامانه جام +سند 21 اکتبر 2024

ایست فوری شورا به فروش اموال هنری تهران؛ تاکید بر ثبت اطلاعات در سامانه جام +سند

اکوایران :‌ماجرای خروج ۳۰ تابلوی نفیس از موزه امام علی هنوز تعیین تکلیف نشده،قرار بود کمیته ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود و قوه قضاییه و سازمان میراث فرهنگی هم پرونده به تابلوهای خارج شده از کشور ورود کرده بودند .

وضعیت این ۲ نقطه تهران قرمز است 21 اکتبر 2024

وضعیت این ۲ نقطه تهران قرمز است

اکوایران :‌بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص آلودگی هوای تهران در حال حاضر روی عدد ۸۸ قرار دارد.

21 اکتبر 2024

ترافیک و آلودگی هوا چه بر سر تهرانی‌ها آورد؟

او معتقد است که در شهر تهران حدود دو ساعت تا دو ساعت و چهل و پنج دقیقه، مردم در ترافیک هستند. او می‌گوید براساس پژوهش‌ها، تهرانی‌ها حدودا بیش از ۳۰۰ روز را با آلودگی هوا سر می‌کنند و بیماری‌های قلبی و عروقی ناشی از این آلودگی هوا می‌تواند سبب کشته شدن ۷۰۰ نفر در […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.