پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 50463
  • 19 دسامبر 2023 - 20:12
  • 65 بازدید
  • ۰ دیدگاه

برنامه صرافی رمزارز اف‌تی‌ایکس برای پرداخت بدهی‌ به مشتریان

برنامه صرافی رمزارز اف‌تی‌ایکس برای پرداخت بدهی‌ به مشتریان
برنامه صرافی رمزارز اف‌تی‌ایکس برای پرداخت بدهی‌ به مشتریان

اکوایران: شرکت اف‌تی‌ایکس که به دنبال فساد «سم بنکمن فرید» – موسس آن – با ورشکستگی مواجه شد، اکنون برنامه‌ای برای پرداخت بدهی‌های خود ارائه داده است.

به گزارش اکوایران، شرکت اف‌تی‌ایکس که در زمینه تبادل رمزارزها فعالیت می‌کرد و در زمان مدیریت «سم بنکمن فرید» دچار ورشکستگی شد، از برنامه خود برای بازگرداندن میلیاردها دلار به مشتریان و طلبکاران خبر داد.

به نوشته بلومبرگ، اما طرح سازماندهی مجدد، برخی از مهم‌ترین سؤالات را بی‌پاسخ گذاشته است، از جمله اینکه آیا این صرافی رمزارز منحل‌شده، فعالیت خود را مجددا ازسر خواهد گرفت، این شرکت چگونه ارزش برخی از توکن‌های دیجیتال را تخمین می‌زند و اعتباردهندگان چقدر می‌توانند انتظار بازپس گیری سرمایه خود را داشته باشند.

این طرح در سال آینده میلادی برای رأی‌گیری به طلبکاران ارسال می‌شود، قبل از اینکه برای تأیید نهایی به دادگاه منتقل شود. گروه‌های عمده طلبکار و مشتریان این شرکت با کلیات این طرح موافقت کرده‌اند.

طرح پرداخت مستلزم آن است که میلیاردها دلار به عنوان پول نقد پس از فروش بسیاری از ارزهای دیجیتال این شرکت، میان طلبکاران توزیع شود.

سم بنکمن فرید در ماه گذشته میلادی به طرح‌ریزی فساد و کلاه‌برداری گسترده محکوم شد که فروپاشی شرکت اف‌تی‌ایکس را به همراه داشت.

این شرکت سال گذشته میلادی پس از موافقت بنکمن فرید با واگذاری کنترل امپراتوری خود به متخصصان، اعلام ورشکستگی کرد. از آن زمان، افراد خبره در حال ردیابی دارایی‌ها و تلاش برای باز کردن شبکه پیچیده بدهی به طلبکاران مختلف، از جمله مشتریانی هستند که پول نقد و ارز دیجیتال را در پلتفرم معاملاتی این شرکت قرار داده بودند.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (۲۷ آذر) از ۴۰ هزار و ۵۵۴ دلار تا ۴۱ هزار و ۴۳۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۴ بعدازظهر به وقت ایران، حدود ۴۰ هزار و ۹۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از هزار دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۱/۹۷ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۳ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۱۲۳ دلار تا ۲ هزار و ۲۰۳ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۴ بعدازظهر به وقت ایران، بیش از ۲ هزار و ۱۳۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۸۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۹/۶۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، بیش از ۵ درصد کاهش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
شرط کافی کف‌زنی بازار ارز 02 مه 2024

شرط کافی کف‌زنی بازار ارز

محدوده حمایتی مهم بازار هم حوالی ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که اگر از دست برود می‌تواند به سمت کف قیمت سال ۱۴۰۳ برود. شرط کافی این امر هم از دست رفتن حمایت درهم امارات است.

چشمک‌ فدرال رزرو به‌ سکه‌بازان/ پیش‌بینی قیمت سکه از ۳ جناح 02 مه 2024

چشمک‌ فدرال رزرو به‌ سکه‌بازان/ پیش‌بینی قیمت سکه از ۳ جناح

در حال حاضر برخی از سکه‌بازان با اشاره به نوسانات طلای جهانی امیدوارند که سکه در روز جاری صعودی شود، اما برخی دیگر معتقدند اگر دلار و تتر در روز جاری نزولی شود، این اتفاق می‌تواند اثر طلای جهانی بر روی سکه را تعدیل کند.

سخنگوی دولت: حال منابع ارزی کشور خوب است 02 مه 2024

سخنگوی دولت: حال منابع ارزی کشور خوب است

سخنگوی دولت با بیان اینکه نظام بانکی متوجه شده دولت با آنها شوخی ندارد و با هر تخلفی برخورد می‌کند، گفت: تجارت خارجی در فروردین‌ ۱۴۰۳ در مجموع ۱۰.۴ میلیارد دلار بود که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داشته، پس تبادلات ارزی دارد انجام می‌شود و حال منابع ارزی کشور خوب است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.