سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 141620
  • 22 اکتبر 2024 - 16:32
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

اتوبوس‌های چینی هنوز در گمرک است

وی پیرامون تذکری که ساحتمان ژئو فیزیک درباره ساخت خوابگاه دانشگاه تهران مطرح کرده بود اظهار کرد: با دانشگاه تهران در این باره صحبت کردیم که گفتند مدت‌هاست درگیر این بحث هستیم. اگر اینطور باشد دیکر ایستگاه‌های سایر کشور هم نباید کار کنند. به هر حال نامه ژئو فیزیک را به دانشگاه تهران فرستادیم تا […]

وی پیرامون تذکری که ساحتمان ژئو فیزیک درباره ساخت خوابگاه دانشگاه تهران مطرح کرده بود اظهار کرد: با دانشگاه تهران در این باره صحبت کردیم که گفتند مدت‌هاست درگیر این بحث هستیم. اگر اینطور باشد دیکر ایستگاه‌های سایر کشور هم نباید کار کنند. به هر حال نامه ژئو فیزیک را به دانشگاه تهران فرستادیم تا جوابشان را بدهند. قضیه اصلا برج سازی نیست؛ آنجا خوابگاه برای دانشجویان می‌سازند و برنامه ریزی و ضرورت آن تشخیص داده شده است.  

چمران درباره اینکه نتیجه سوال تشکری‌هاشمی از شهردار تهران به کجا رسید، خاطرنشان کرد: این سوالات تک تک مطرح خواهد شد. زمان آن مشخص نخواهد بود. این مدت ده روزه را به دلایلی قرار شد فعلا رعایت نکنیم. شهردار آماده بود ولی به دلایل شرایط فعلی قرار شد تا زمان بدهیم. 

رئیس شورای شهر تهران درباره شرایطی که ساختمان سیمان در خاوران ایجاد می‌کند گفت: برای حل این معضل فیلتر گذاشتند که بتواند آلودگی را رفع کنند؛ اما اعلام شد که کافی نیست. سازمان محیط زیست متولی اصلی موضوع است و اجازه قانونی ورود به این موضوع را دارند. از آنها می خواهیم اگر واقعا این آلودگی وجود دارد باید ورود پیدا کند و کار درست را پیش ببرد. 

وی در پاسخ به این سوال که نماینده تهران درباره سر ریز شدن معضلات به شهر ری دارد، گفت: مشکلات شهرری  چیزی نیست که الان به وجود آمده باشد. شهر ری، ابن بابویه و امامزا‌ده عبدالله چند سال است که آنجا هستند؟ به چند صد سال قبل بر می‌گردد. اینها مسائلی است که لبه مرور زمان به وجود آمده است. یا همینطور موضوع پسماند که به کهریزک می رود. شهرها به طور کلی این بحث را دارند به هر حال باید جایی برای استفاده و کمک باشد. 

چمران ادامه داد: فکر می کنم با اعتراض کار پیش نمی رود؛ باید فکر اساسی و درست کنیم تا مسایل همه جا حل بشود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان در خصوص آخرین وضعیت اتوبوس های چینی گفت: اتوبوس ها هنوز از بندرعباس بیرون نیامده و در آنجا قرار دارد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
22 اکتبر 2024

اتوبوس‌های برقی برای تهرانی‌ها رویا شد

۱۸ شهریورماه معاون حمل‌ونقل ترافیک در حاشیه صحن علنی شورا به خبرنگار روابط‌ عمومی شهرداری اعلام کرد که ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی به گمرک تهران نزدیک شده و ۳۰ دستگاه آن بارگیری شده و ۲۵ روز دیگر این ۱۱۰ اتوبوس به کشور می‌رسد.  مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، در حاشیه جلسه شورا درباره حواشی […]

زاکانی یک گام به استیضاح نزدیک شد/ شهردار موظف به پاسخگویی در مهلت قانونی است 22 اکتبر 2024

زاکانی یک گام به استیضاح نزدیک شد/ شهردار موظف به پاسخگویی در مهلت قانونی است

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت:متاسفانه دوستان ما در شهرداری تهران بیشتر از آنکه به دنبال حل مسئله باشند به دنبال توجیه کردن هستند

گره‌های توسعه حمل و نقل / کاربری‌سازان در انتظار پاسخ صمت 22 اکتبر 2024

گره‌های توسعه حمل و نقل / کاربری‌سازان در انتظار پاسخ صمت

اکوایران: گلوگاه های توسعه صنعت حمل و نقل از آن دست موضوعاتی که بارها از سوی فعالان اقتصادی مطرح شده است. اما ظاهرا گوش شنوایی برای آن نیست. موضوعاتی که در جدیدترین دورهمی فعالان صنعت حمل و نقل دوباره مطرح شد تا شاید راه به جایی ببرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.