ایلان ماسک: تبدیل X در ماه‌های آینده به یک دنیای مالی!
ایلان ماسک: تبدیل X در ماه‌های آینده به یک دنیای مالی!

ایلان ماسک با به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد تغییر نام توییتر به X برای کاربران گفت که این بخشی از یک برنامه بزرگتر برای گنجاندن خدمات مالی در این پلتفرم است.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ در ۲۵ جولای، ایلان ماسک توییت کرد که شرکت X Corp او توییتر را برای آزادی بیان و برای پیشبرد توسعه اپلیکیشن همه چیز بهX  نام‌گذاری می‌کند. او اشاره کرد که در ماه‌های آینده، کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که کل فعالیت مالی خود را بر روی این پلتفرم انجام دهند.

ایلان ماسک: تبدیل X در ماه‌های آینده به یک دنیای مالی!

او همچنین به افزودن ارتباطات جامع به همراه خدمات مالی و پست‌های گسترده اشاره کرد که با اخلاق اصلی توییتر مطابقت ندارد و بنابراین، شایسته تغییر نام است.

نام تجاری این پلتفرم پرنده آبی خود را از دست داد و در ۲۴ جولای به نماد X تغییر کرد.

ماسک در مصاحبه‌ای گفت که اگر X به درستی اجرا شود، این پتانسیل را دارد که نیمی از سیستم مالی جهانی را با برنامه‌های بانکی، پرداخت‌ها و موارد دیگر در بر بگیرد.

برخی پتانسیل برنامه X را شبیه به وی‌چت WeChat چین می‌دانند.

ایلان ماسک: تبدیل X در ماه‌های آینده به یک دنیای مالی!

قبل از آگاهی عمومی از تغییر نام تجاری، ماسک از زمانی که در اکتبر ۲۰۲۲ آن را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، از ادغام خدمات مالی در این پلتفرم حمایت می کرد.

در ماه آوریل، او برای مدت کوتاهی لوگوی توییتر را به لوگوی دوج کوین تغییر داد که باعث شد ارز دیجیتال دو کوین در یک ساعت پس از این شیرین کاری ۲۰ درصد افزایش یابد.

چند هفته بعد، CNBC گزارش داد که توییتر ویژگی جدیدی را با همکاری پلتفرم فین‌تک eToro معرفی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال و سهام را در این پلتفرم معامله کنند.

مدت کوتاهی پس از تغییر نام تجاری، کاربران متوجه شدند که نماد دوج‌کوین به تصویر پروفایل ایلان ماسک اضافه شده است، که باعث ایجاد شایعاتی در میان جامعه ارزهای دیجیتال مبنی بر ادغام بالقوه دوج‌کوین برای پرداخت در این پلت فرم شد.

علی‌رغم ارتباط مستمر ایلان ماسک با جامعه کریپتو از طریق حمایت او از این میم‌کوین، جامع کریپتو توییتر واکنش‌های متفاوتی به تغییر برند این پلتفرم داشت.

برخی از افراد جامعه این تصمیم را دیوانه‌کننده نامیدند و این که همچنان این پلتفرم را با نام قدیمی‌اش صدا می‌زنند، در حالی که برخی دیگر پیشنهاد کردند نام توییتر حفظ شود و از X به عنوان کیف پول برای پلتفرم استفاده شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]