برپایی نمایشگاه‌ها معضل بازاریان یزد در شروع سال تحصیلی است
برپایی نمایشگاه‌ها معضل بازاریان یزد در شروع سال تحصیلی است

یزد- رییس اتحادیه صنف کیف و کفش استان یزد نارضایتی بازاریان یزدی از برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم با شروع سال تحصیلی را مورد تاکید قرار داد.

حمیدرضا معقولان در گفت‌وگو با بازار با اشاره به استقبال پایین مردم یزد از فروشگاه های عرضه کیف و کفش با توجه به برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم و تداخل های صنفی اعلام کرد: قیمت کیف و کفش در بازار عرضه استان یزد مناسب است و افزایش قیمت تا ۲۰ درصدی را شاهد هستیم که نسبت به افزایش هزینه های تولید و عرضه، قابل توجه نیست.

وی با بیان اینکه بالا بودن هزینه های تحصیل کیف و کفش را از اولویت خرید مردم برای شروع سال تحصیلی خارج نکرده است، از استقبال مردم یزد از کفش های ایرانی و خرید مستقیم خبر داد و افزود: استقبال یزدی ها از خریدهای اینترنتی و برندهای کیف و کفش کمتر است و بیشتر از تولیدات داخلی که با دوام و با کیفیت هم هستند، خرید می کنند.

این فروشنده یزدی با اشاره به اینکه اجناسی که در بازار یزد عرضه می شود با کیفیت و قابل اعتماد هستند، اضافه کرد: اما معضلی که این روزها واحدهای عرضه کیف و کفش را با چالش مواجه می کند، تداخل های صنفی است، برای مثال واحد عرضه لوازم التحریر در آستانه شروع مدارس کیف و کفش هم عرضه می کند و بازار واحدهای اصلی را از رونق می اندازد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]