قیام ایران برای کودکان فلسطینی
قیام ایران برای کودکان فلسطینی

مردم ایران امروز شنبه ۲۷ آبان‌ماه بار دیگر و این بار در حمایت از کودکان فلسطینی به خیابان‌ها آمدند تا حمایت خود از مظلومان غزه را به نمایش گذاشته و انزجار خود از صهیونیست‌ها را اعلام کنند.

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استان‌ها: مردم سراسر ایران امروز شنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ باری دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها و تجمع‌های ضدصهیونیستی، ضمن حمایت از مردم فلسطین انزجار خود از این رژیم را اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم امروز با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» جنایت‌ها، خباثت‌ها و ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش در فلسطین را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حمل تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم ستمدیده و مظلوم «غزه» بار دیگر خواستار توجه جامعه جهانی به این نسل‌کشی در مناطق اشتغالی شدند.

آذربایجان شرقی| خروش تبریزی‌ها در چله خونین غزه

مردم ولایت مدار تبریز در چله خونین غزه  و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و حمایت از مبارزان فلسطین، در تبریز در سنگ فرش ارک تبریز تجمع کردند.

 

 

حضور کودکانی و دخترانی که عروسک‌هایی در دست داشتند تا با کودکان مظلوم غزه اظهار همدردی کنند نیز در این مراسم قابل توجه بود.
 

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

آذربایجان غربی| اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه در ارومیه برگزار شد

اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونسیتی صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح در نیز ارومیه برگزار شد؛  اقشار مختلف مردم ارومیه در این تجمع بار دیگر ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی از کودکان مظلوم غزه حمایت کردند.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

اردبیل| خروش مردم اردبیل در حمایت از کودکان غزه

راهپیمایی مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در شهرستان‌های مختلف در زمان و مکان مشخص انجام شده و فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک صدا در سراسر استان طنین انداز شد.
 

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

 

بوشهر| بوشهری‌ها به حمایت از غزه قیام کردند

اقشار مختلف مردم بوشهر امروز با تجمع در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» جنایت‌ها، خباثت‌ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی و حامیانش در فلسطین را محکوم کردند.
 

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

چهارمحال و بختیاری| راهپیمایی «فریاد عروسک‌ها» در حمایت از کودکان مظلوم غزه در شهرکرد

مردم شهرکرد همزمان با سراسر کشور هم‌صدا با مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در دیگر کشورها امروز شنبه ۲۷ آبان ماه در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم راهپیمایی با عنوان «فریاد عروسک‌ها‌» برگزار کردند.
 

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

 

خراسان جنوبی| خروش روستاییان مرزنشینان زیرکوه علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست

روستاییان مرزنشین زیرکوه امروز بار دیگر علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خشم و خروش آمدند؛ امروز مردم و دانش آموزان مررنشین و عشایر روستای اهل سنت ملکی در ۷ کیلومتری مرز شهرستان زیرکوه به جوش و خروش آمدند و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.
 

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

خراسان رضوی| راهپیمایی مردم شیعه و اهل سنت تایباد در حمایت از غزه و فلسطین

مردم شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی تایباد، امروز در کنار یکدیگر در حمایت از فلسیطن و نیز محکومیت تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه راهپیمایی کردند و همبستگی خود را در دفاع از حقوق مظلومان نشان دادند.

 

 

خراسان شمالی| حمایت مردم بجنورد از مردم مظلوم غزه

جمع کثیری از مردم بجنورد با حضور در خیابان‌ها از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اعلام کردند.
 

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

 

 خوزستان| اهواز به حمایت از غزه قیام کرد

مردم اهواز امروز همزمان با سراسر کشور برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی تجمع کردند؛ این مراسم از اتوبان آیت الله بهبهانی آغاز شد و مردم با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین با مردم و کودکان بی‌گناه فلسطین اشغالی اعلام همبستگی کردند.
 

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

 

 

سمنان| مردم استان سمنان برای حمایت از غزه به میدان آمدند

ظهر امروز مردم شهرهای مختلف استان سمنان در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.  مردم سمنان با تجمع در میدان سعدی، معراج شهدا با سر دادن شعارهای مختلف و حمل پلاکارد و پرچم فلسطین انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

مردم شهرستان‌های مختلف استان سمنان امروز هم‌زمان با سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با مشت‌های گره شده به خیابان‌ها آمدند و شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی فریاد زدند.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

سیستان و بلوچستان| تجمع مردم سنی و شیعه در حمایت از مردم غزه

صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور تجمع بزرگ حمایت از مردم مسلمان و کودکان مظلوم غزه در بیش از ۶۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

فارس| خروش مردم فارس در حمایت از کودکان غزه

مردم شهر شیراز صبح امروز با حضور پرشور در صحن حرم مطهر شاهچراغ (ع) از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت غزه حمایت کردند.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

این مراسم علاوه بر شیراز در ۱۵۰ نقطه استان فارس برگزار شد.

 

قزوین| راهپیمایی باشکوه قزوینی‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه

صبح امروز همگام با سراسر کشور و همزمان با روز جهانی کودک، مردم قزوین با حضور در راهپیمایی اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات جنگی رژیم کودک کش صهیونیستی در نوار غزه به ویژه کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم‌ کشور فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با ‌سردادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، ‌هیهات من الذله، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و… ضمن ابراز انزجار از رژیم جعلی اسرائیل و حامیان آن و همچنین محکومیت حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به زخمی‌ها و بیماران بی‌دفاع در بیمارستان های غزه، خواستار برخورد قاطع با صهیونیست های غاصب و قاتل شدند.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

کودکان و نوجوانان قزوینی نیز همگام با اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی اعلام همبستگی با مردم بی دفاع فلسطین حضور یافتند و حمایت خود از کودکان مظلوم غزه را فریاد زدند.

 

 

قم| در راهپیمایی قمی‌ها جای سوزن‌انداختن نیست

راهپیمایی مردم قم در حمایت از کودکان غزه و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با حضور سنین مختلف آغاز شده است و از مسیر بلوار نیایش، میدان جانبازان، خیابان شهدا به سمت حرم مطهر، صحن امام رضا(ع) دنبال می‌شود.

مردم در این راهپیمایی با فریاد زدن شعارهاید «ما قدرت حقیم، تل‌آویو ضعیف است»، «ما ملت حسینیم ذلت نمی‌پذیریم»، «شعار هر مسلمان مرگ بر آمریکا» و «اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است» خواستار برخورد قاطع با مستکبران جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی شدند.

 

 

کردستان| فریاد مرگ بر اسرائیل در سنندج طنین‌انداز شد

امروز اقشار مردم سنندج در دفاع از مسلمانان مظلوم غزه به خیابان آمدند و ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سر دادند و  سنندج یکپارچه فریاد خشم بر سر اسرائیل شد.

تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین با حضور اقشار مردم از میدان آزادی شروع شد و به سمت میدان انقلاب ادامه پیدا کرد.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

 

کرمان| ابراز خشم و نفرت کرمانی‌ها از قصّابان صهیونیست

مردم شهرستان‌های کرمان امروز همصدا با مردم ایران، به‌دفاع از مردم فلسطین، بویژه کودکان مظلوم و بی‌پناه آن پرداختند و به آنها اطمینان دادند تا پیروزی نهایی در کنارشان می‌مانند.

کرمانی‌ها امروز بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز و بر سر رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی فریاد زدند.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

کرمانشاه| اجتماع عظیم ظلم‌ستیزان کرمانشاهی علیه رژیم صهیونیستی

کرمانشاهیان روز ۲۷ آبان را با اجتماع عظیم خود مقابل مسجد جامع کرمانشاه، کودک‌کشی‌هایی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

علاوه بر شهر کرمانشاه، در سایر شهرها و نقاط این استان نیز مردم با حضور پرشور خود حمایت خود از کودکان فلسطینی را اعلام کردند.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

کهگیلویه و بویراحمد یکپارچه همراه با غزه

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانه اعتراض به جنایات اسرائیل در غزه روز ۲۷ آبان راهپیمایی باشکوهی در همه نقاط استان داشتند.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

 

گلستان| خروش گلستانی‌ها در حمایت از کودکان غزه

از ساعت ۱۵ شنبه ۲۷ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور، مردم گلستان در حمایت از کودکان مظلوم غزه باحضور پرشور خود در ۴۰ نقطه، ۱۸ شهر و شهرستان استان شرکت کردند.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

 

این راهپیمایی عظیم حتی در بسیاری از روستاهای استان گلستان در ادامه حمایت از مردم فلسطین، پویش جهانی فریاد عروسک‌ها و در راستای محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل برگزار شد.

 

هرمزگان|ساحل‌نشینان هرمزگان دوباره در حمایت فلسطین بپا خاستند

ساحل نشینان هرمزگان در سراسر این پهنه عظیم عاشقی و ایمان، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان غزه بار دیگر به پا خاستند.

مردم بندرعباس مسیر حدفاصل پارک دباغیان تا مسجد جامع این شهر را راهپیمایی کرده و فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند.

قیام ایران برای کودکان فلسطینی

کودکان بندرعباسی نیز در همبستگی با شهدا و کودکان مظلوم غزه امروز دوشادوش والدین خود در این راهپیمایی حضور یافتند.

فریاد حمایت از مردم مظلوم غزه نیز بر کرانه خلیج فارس طنین انداز شد.

مردم بندرعباس بارها شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را در این شهر بزرگ ساحلی فریاد زدند و اعلام آمادگی کردند تا به خطوط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها برای مبارزه با رژیم اشغالگر بپیوندند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]