آخرین جزئیات از برگشت پول برنده نشدگان حراج سکه
آخرین جزئیات از برگشت پول برنده نشدگان حراج سکه

اکوایران: گفته می‌شود برخی از متقاضیانی که در اولین حراج سکه شرکت کردند و نتوانستند برنده شوند، نه‌تنها موفق به دریافت سکه نشده‌اند بلکه هنوز پول خودشان را هم پس نگرفته‌اند.

به گزارش اکوایران، با وجود اینکه حدود یک هفته از زمان برگزاری اولین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا گذشته است؛ بسیاری از متقاضیان که در این حراج شرکت کرده اما برنده نشدند، نتوانسته‌اند پول خود را دریافت کنند. یعنی پولشان در کیف پول بلوکه شده است و نه امکان شرکت در حراجی‌های دیگر را داشتند و نه امکان برگشت پولشان به حساب بانکی‌شان وجود داشته است.

اما سازکار حراجی به این صورت بوده که افراد متقاضی، هزینه مورد نظر خود را برای شرکت در حراجی اعلام کرده و به اندازه آن، کیف پول خود را شارژ می‌کردند؛ پس از برگزاری حراج و اعلام برندگان، مقرر بود پول کسانی که برنده نشدند، به کیف پول آنان عودت داده شده و متقاضی در هر زمان بتواند موجودی کیف پول را برداشت کند.

آنطور که به نظر می‌رسد، احتمالا این مشکل مربوط به اولین حراج باشد؛ زیرا در حالی که حراج دوم هم (چهارشنبه- ۱۶ اسفند) برگزار شد؛ اما بسیاری از متقاضیان که در حراج اول شرکت کردند، مدعی هستند که پولشان برنگشته است.

در عین حال که زمان برگزاری اولین حراج هم سایت مرکز مبادله با اختلال مواجه شده بود و بسیاری از کسانی که پول خود را واریز کرده بودند، حتی نتوانستند در حراج شرکت کنند.

بنا به گزارش ایسنا، برخی از شرکت کنندگان اعلام کرده‌اند که  با گذشت چند روز از زمان برگزاری حراج، در حالی پولشان به حساب برگشته که کارمزد بانکی هم از آنها گرفته شده است.

باید در نظر داشت که قیمت سکه در روزهای گذشته با افزایش هم مواجه بوده؛ این سوال پیش می‌آید که آیا مرکز مبادله، سازکاری برای جبران خسارت کسانی که پولشان در هفته گذشته در این مرکز بلوکه شده، در نظر گرفته است یا خیر؟

گفتنی است که سومین حراج سکه نیز امروز (شنبه – ۱۹ اسفند) برگزار می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]