میم‌کوین جدیدی در سولانا به نام NEIRO توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند
میم‌کوین جدیدی در سولانا به نام NEIRO توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند
همه ما بازار رمزارزها و ماهیت بی‌ثبات و فراگیر آن را می‌شناسیم. در این بازار، هر روز پروژه‌های جدیدی با هدف جلب‌توجه سرمایه‌گذاران ظهور می‌کنند. در این میان، میم‌کوین‌ها به دلیل برندسازی منحصربه‌فرد و رشد جامعه‌محورشان توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند.
فهرست خبر اقتصادی میم‌کوین جدیدی در سولانا به نام NEIRO توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند

معرفی

اخیراً میم‌کوینی جدید به نامNeiro Solana Doge (NEIRO) چشم بسیاری از سرمایه‌گذاران، از جمله کسانی را که همیشه مشغول رصد بازار هستند، به خود جلب کرده است. در این مقاله، این پروژه میم‌کوین را بررسی می‌کنیم تا ببینیم که آیا سرمایه‌گذاری روی آن نویدبخش است یا خیر.

Neiro Solana Doge چیست؟

میم‌کوین Neiro Solana Doge، یا به‌اختصار Neiro، با هدف بهره‌گیری از محبوبیت روزافزون رمزارزهای مبتنی بر میم، به‌ویژه دوج‌کوین (DOGE) و خانواده‌اش، به تازگی روی بلاک‌چین سولانا راه‌اندازی شده است. میم‌کوین‌ها معمولاً ماهیتی طنزگونه یا خنده‌دار دارند و جوامع آنلاین پرجنب‌وجوشی اغلب از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. میم Neiro از مزایای فنی و محبوبیت روزافزون شبکه سولانا در بازار میم‌کوین‌ها بهره می‌برد.

پیشینه و تاریخچه Neiro

Neiro با گردبادی از فعالیت‌ها و حدس و گمان در صحنه رمزارزها ظاهر شد. همه‌چیز در جولای ۲۰۲۴ شروع شد، یعنی وقتی‌که Kabosumama، صاحب Kabosu (همان سگ شیبا اینو که الهام‌بخش میم دوج‌کوین بود)، پذیرش شیبا اینوی جدیدی به نام Neiro را اعلام کرد. این اعلامیه سروصدایی در جامعه رمزارزها برپا کرد و خیلی سریع توکن‌های مختلفی شبیه Neiro در پلتفرم‌هایی مانند سولانا و اتریوم ایجاد شدند.

هیجان اولیه بسیار زیاد بود. یکی از توکن‌های Neiro در شبکه سولانا طی چند ساعت پس از اظهارنظر Kabosumama به ارزش بازار ۸۹میلیون دلاری رسید. بااین‌حال، Kabosumama تصریح کرد که او رسماً از هیچ توکنی شبیه Neiro پشتیبانی نمی‌کند و فقط حامی پروژه OwnTheDoge است که آن پروژه هم با تصاویر اصلی Doge و حق چاپ سروکار دارد. اما این شفاف‌سازی نتوانست مانع از گسترش و معامله سریع توکن‌های Neiro شود.

شور و هیجان بازار موجب ایجاد چند توکن Neiro و در نتیجه سردرگمی سرمایه‌گذاران شد. آنسم (Ansem)، اینفلوئنسر برجسته حوزه رمزارزها حدس می‌زد که این توکن می‌تواند به ارزش بازار بیش از ۱۰۰میلیون دلاری برسد، اگرچه خودش روی این توکن سرمایه‌گذاری نکرده بود، و به همین دلیل، بسیاری او را به دستکاری بازار با جلب‌توجه افراد به توکن‌هایی خاص متهم کردند.

آیا Neiro پروژه‌ای نویدبخش است؟

پشتیبانی رسمی نکردن از سوی Kabosumama موجب نگرانی خیلی‌ها شد. واکنش بازار که عمدتاً ناشی از حدس و گمان و نظرات اینفلوئنسرهاست، عدم‌اطمینان موجود را افزایش می‌دهد.

احساسات بازار به چند دسته تقسیم شده است. بعضی‌ها Neiro را با توجه به ارتباطش با Doge اصلی، میم‌کوینی نویدبخش با ظرفیت تکرار موفقیت Dogecoin می‌دانند. بعضی دیگر محتاط هستند و هشدار می‌دهند که این هیاهوی تبلیغاتی می‌تواند منجر به زیان قابل‌توجه سرمایه‌گذاران ناآگاه شود. سردرگمی ناشی از مواجهه با چند توکن و متعاقب آن نوسانات بازار هم باعث نگرانی از دستکاری احتمالی بازار و یکپارچگی پروژه شده است.

به‌طورکلی، هیجان ملموسی حول پروژه Neiro وجود دارد و سرمایه‌گذاران بالقوه باید محتاط باشند. بازار رمزارزها به نوسانات شدید خود شناخته می‌شود و به‌ویژه، حوزه میم‌کوین‌ها می‌توانند بسیار سوداگرانه‌تر باشند. بنابراین، به دلیل تأیید رسمی نکردن و مشخص نبودن اهداف پروژه باید بگوییم که سرمایه‌گذاری روی Neiro ریسکی قابل‌توجه دارد. حداقل، این بهترین تحلیلی است که در حال حاضر داریم.

تغییرات قیمت NEIRO در کوینکس

تغییرات قیمت NEIRO در کوینکس

این نمودار قیمت کوینکس، قیمت و حجم معاملات توکن NEIRO را بر حسب تتر (USDT) در ۱۰مرداد ۱۴۰۳ نشان می‌دهد.

در ۱۵ مرداد، توکن‌های NEIRO در کوینکس به قیمت تقریبی ۰٫۰۱۴ دلار معامله می‌شدند، درحالی‌که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن در مقابل تتر فقط در کوینکس نزدیک به ۷۹۴ هزار دلار بوده است. نمودار بالا نشان دهنده افزایش قیمت ۲۲ درصدی توکن در ۲۴ ساعت گذشته است. به‌علاوه، بر اساس داده‌های CoinMarketCap در ۱۵ مرداد، حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن به ۳۴,۴۷۹,۰۳۱ دلار رسیده است. ارزش بازار کاملاً رقیق‌شده NEIRO بیش از ۲۶ میلیون دلار است و حداکثر عرضه آن در زمان انتشار این مقاله ۱ میلیارد توکن است.

اگر به دنبال معامله رمزارزها هستید، کوینکس مکان خوبی برای یافتن نوسانات و قیمت‌های عالی است.

مرور اجمالی

* این مقاله فاقد هرگونه توصیه به سرمایه‌گذاری است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]