هشدار وزش باد شدید در تهران از امروز
هشدار وزش باد شدید در تهران از امروز

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر امروز تا یکشنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان با توجه به گذر متناوب امواج از آسمان، از بعدازظهر امروز تا یکشنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در نیمه جنوبی گاهی با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا با احتمال نفوذ و گسترش گردوغبار انتقالی و محدودیت دید و در ارتفاعات استان تا روز شنبه گاهی وزش باد شدید موقتی، رگبار باران با احتمال رعدوبرق همچنین برای روز شنبه در ارتفاعات شمال شرق احتمال تگرگ مورد انتظار کرد.

برای امروز افزایش نسبی دما و فردا کاهش نسبی دما و تا روز شنبه عدم تغییرات محسوس دما در اکثر نواحی استان مورد انتظار است.

لازم به ذکر است در روزهای سه‌شنبه در بازه زمانی عصر تا آخر شب و چهارشنبه در بازه زمانی صبح تا ظهر رخداد تندباد لحظه‌ایی و احتمال وزش باد خیلی شدید موقتی به ویژه در شمال شرق و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.

گفتنی است امروز تهران در گرم‌ترین ساعات روز دمای ۳۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد را تجربه می‌کند و پاکدشت، پیشوا، قرچک و ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتی گراد گرمترین و فیروزکوه با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقاط استان هستند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]