کدام بروکر فیلتر نیست؟ بهترین بروکرها برای ایرانیان
کدام بروکر فیلتر نیست؟ بهترین بروکرها برای ایرانیان
یکی از اصلی‌ترین سوالات فعالان و تریدرهای فارکس، جفت ارز و طلا این است که کدام بروکر فیلتر نیست

با‌توجه‌به مشکلات فراوانی که کاربران ایرانی برای دسترسی به بازارهای مالی بین‌المللی دارند، یکی از اصلی‌ترین سوالات فعالان و تریدرهای فارکس، جفت ارز و طلا این است که کدام بروکر فیلتر نیست و از داخل ایران به راحتی می‌توان از امکانات آن استفاده کرد. باتوجه‌به اهمیت این موضوع ما در این مقاله قصد داریم بهترین بروکر برای ایرانی های داخل کشور را معرفی کنیم.

معرفی ۵ بروکر بدون فیلتر برای ایرانیان!

بروکر (Broker) در اصطلاحات مالی به شخص یا شرکتی اطلاق می‌شود که به عنوان واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده در معاملات مالی عمل می‌کند. بروکرها در انواع مختلف می‌توانند در بازارهای مختلفی مانند فارکس، بازار جفت ارز، بازار طلا و انرژی و حتی بازارهای کریپتوکارنسی فعالیت کنند.

وظیفه اصلی یک بروکر ارائه پلتفرم و امکانات لازم برای معاملات به مشتریان است. این شامل دسترسی به بازارهای مالی، اجرای دستورات معامله، ارائه اطلاعات و آمار مرتبط با بازارها، و موارد مشابه می‌شود. همچنین، بروکرها ممکن است به مشتریان خدمات مشاوره مالی و تحلیل بازار نیز ارائه دهند. در کنار این موارد، برای ایرانیان داخل کشور، اهمیت فراوانی دارد که بروکری که از آن استفاده می کنند فیلتر نباشد.

معرفی 5 بروکر بدون فیلتر برای ایرانیان!

بروکر آلپاری، بهترین بروکر برای معاملات جفت ارز

بروکر آلپاری شناخته شده ترین، محبوب ترین و کاربردی ترین بروکر برای تریدرهای ایرانی است. سایت این بروکر از زبان فارسی پشتیبانی می کند، سرعت بالایی در اجرای سفارش‌ها دارد و اپلیکیشن اختصاصی آن امکانات بسیار جذابی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. آلپاری هیچ محدودیتی برای فعالان و کاربران ایرانی ندارد، اما متاسفانه مدتی است که از داخل فیلتر شده است. با این حال باتوجه‌به پشتیبانی آلپاری از کاربران ایرانی، با دردسرهای بسیار کمتری نسبت به سایر بروکرها می‌توان از خدمات آلپاری استفاده کرد. شما می‌توانید با خرید پرفکت مانی از طریق صرافی پرفکت مانی به‌راحتی و به‌صورت مستقیم حساب آلپاری خود را نیز شارژ کنید.

لایت فارکس، بهترین بروکر برای معاملات طلا و جفت ارز

اگر به دنبال یک بروکر برای ترید طلا هستید که همه امکاناتی که نیاز دارید را پوشش دهد، لایت فارکس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این بروکر نیز مانند آلپاری از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و تنوع بالایی در روش‌های واریز و برداشت دارد. اپلیکیشن و پلتفرم موبایل لایت فارکس نیز به بسیاری از نیازهای شما پاسخ می‌دهد؛ اما متاسفانه لایت فارکس نیز از داخل کشور به دلیل تداخل با بعضی از قوانین گاه و بی‌گاه فیلتر می‌شود. با این حال معمولا می‌توانید آدرس بدون فیلتر لایت فارکس را با یک جستجوی ساده پیدا کنید.

بروکر نورد اف ایکس، بهترین بروکر بدون فیلتر در ایران

نورد اف ایکس (NordFX) یکی از بروکرهای باسابقه و معتبر است که از دو رگوله VFSC و CySEC پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر خوشبختانه کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به هیچ ابزار و زحمت اضافه‌ای بدون فیلتر از خدمات این بروکر محبوب و معروف استفاده کنند. اگر در کنار سفارشات خود در بروکرها، قصد خرید ارزهای دیجیتال از صرافی معتبر ایرانی اکس اونیکس را دارید، می‌توانید پیش از خرید هر ارز دیجیتال از مبدل ارز دیجیتال برای تبدیل قیمت آن به تومان و دلار استفاده کنید.

بروکر اینگات

بروکر اینگات، بروکر استرالیایی بدون فیلتر برای ایرانیان

بروکر اینگات یکی دیگر از بروکرهای شناخته شده در سراسر جهان است. این بروکر استرالیایی در ۵ کشور جهان دفاتر رسمی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای معامله‌گران فارکس است. اینگات در حال حاضر در ایران فیلتر نیست و تریدرهای ایرانی می‌توانند برای استفاده از خدمات متنوع آن بدون محدودیت به سایت بروکر اینگات مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این بروکر معتبر از رگوله SVGFSA استفاده می‌کند.

بروکر اوربکس، بروکر فارکس بدون فیلتر

Orbex یکی از بروکرهای معروف حوزه معاملات مالی و بازار فارکس است. دفتر مرکزی اوربکس در قبرس قرار دارد اما دفاتر دیگری در سایر جهان و دبی نیز دایر کرده است تا خدمات مالی را با کیفیت بالا در اختیار معامله‌گران قرار دهد. این بروکر آنلاین، ابزارها و پلفترم‌های معاملاتی مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌کند. از طرفی به دلیل فرآیند ساده و کارآمد این بروکر، بسیاری از معامله گران در سراسر جهان از خدمات اوربکس برای انجام معملات خود بهره مند می شوند. اگر به دنبال یک بروکر آنلاین بدون فیلتر در ایران هستید اوربکس یکی دیگر از گزینه های مناسب شما خواهد بود.

با خرید پرفکت مانی از صرافی اکس اونیکس حساب بروکر خود را شارژ کنید

در این مقاله سعی کردیم با معتبر ترین بروکرهای فارکس، بازار جفت ارزها و طلا که در دسترس ایرانیان هستند آشنا شویم. فراموش نکنید که این لیست ممکن است به دلایل مختلفی خیلی زود دچار تغییر شود زیرا باتوجه‌به قوانین جاری در کشور احتمال بالایی برای فیلتر شدن هر بروکری وجود دارد. با این حال همه بروکرهای معرفی‌شده در این مقاله بدون محدودیت به ایرانی‌ها خدمات ارائه می‌دهند و کم و بیش می‌توان آدرس‌های بدون فیلتر آن‌ها را نیز پیدا کرد. اگر قصد ورود به بازار فارکس و استفاده از خدمات بروکرهای آنلاین را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت صرافی آنلاین اکس اونیکس و تهیه پرفکت مانی به راحتی حساب بروکر خود را نیز شارژ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم به صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]