استخدام ۱۷ هزار نفری آموزش و پرورش
استخدام ۱۷ هزار نفری آموزش و پرورش

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی فرهادی امروز ۱۶ اسفندماه در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان ۴.۵ هزار میلیارد تومان بار مالی برای وزارتخانه داشت و برای رفع مشکل بازنشستگان و نیروهای خرید خدمات آموزشی جلسات زیادی در دیوان محاسبات داشته‌ایم و پیگیر این موضوع هستیم.
وی افزود: در آزمون استخدامی قبلی از ۲۷ هزار ردیف استخدامی ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر قبول شدند و با این حال حدود ۱۱ هزار ردیف استخدام خالی ماند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: اعلام نتایج آزمون استخدامی پیش‌رو تا پایان مرداد ۱۴۰۳ انجام و تا اول مهر برای آنان دوره آموزشی برگزار می‌شود.
فرهادی با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات مدارس شبانه روزی هستیم، اظهار کرد: آزمون استخدام آموزگاری ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و همچنین برنامه‌ریزی برای جذب حدود ۲ هزار نفر مشاور برای استان‌ها صورت گرفته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]