صرافی بینگ ایکس، بررسی و قابلیت‌های bingx
صرافی بینگ ایکس، بررسی و قابلیت‌های bingx

صرافی بینگ ایکس یکی از معتبرترین صرافی‌های حال حاضر در دنیا است که برای ایرانیان هم خدمات ارائه می‌کند.

به‌بیان‌دیگر، این صرافی، یک گروه پشتیبانی اختصاصی برای هر ملیت و زبانی تعریف کرده‌است؛ به‌این‌ترتیب، می‌توان گفت این صرافی یکی از همه‌پسندترین صرافی‌ها است. امنیت بالا در کنار امکانات فراوان، باعث شده تا بینگ ایکس یک گزینه بسیار خوب و محبوب در میان کاربران بازارهای مالی باشد. در این مطلب قصد داریم راجع‌به رتبه صرافی bingx و جزئیات آن بیشتر صحبت کنیم.

معرفی صرافی Bingx
انتخاب صرافی معتبر یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای فعالیت در بازارهای مالی است. بینگ ایکس امروزه به‌عنوان یک صرافی معتبر و مشهور شناخته می‌شود. این صرافی در سنگاپور و در سال ۲۰۱۸ کار خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته چندین نمایندگی در کشورهای مختلف دنیا داشته باشد. صرافی بینگ ایکس از سرویس‌های معاملاتی زیادی پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد؛ به‌همین‌جهت، توانسته رتبه خوبی نیز کسب کند.
کپی تریدینگ، فیوچرز، اسپات و… ازجمله قابلیت‌هایی است که این صرافی در اختیار کاربران خود قرار داده‌است. جالب است بدانید امروزه فعالان بازارهای مالی در بیشتر از صد کشور دنیا می‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند. بینگ ایکس در سال ۲۰۲۳ توانست عنوان بهترین بروکر را از آن خود کند. در معاملات فیوچرز این صرافی، امکان معامله تا ۱۲۵ برابر بیشتر از سرمایه خود را خواهید داشت. جالب است بدانید کاربران ایرانی حدود ۳۰ درصد از کل کاربران بینگ ایکس را تشکیل می‌دهند و ازنظر تعداد کاربر در بینگ ایکس، ایران در جایگاه سوم قرار دارد.
نگاهی به رتبه صرافی بینگ ایکس
برای بررسی رتبه این صرافی می‌توانید از طریق وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های متعددی اقدام کنید. در میان وب‌سایت‌های مختلف که به بررسی رتبه صرافی‌ها می‌پردازند، دو مورد اعتبار بیشتری دارند. کوین مارکت کپ و وب‌سایت کوین گکو ازجمله وب‌سایت‌هایی هستند که به‌شکل لحظه‌ای رتبه‌بندی صرافی‌ها را منتشر می‌کنند. برای اطلاع از حجم معاملات روزانه صرافی و بررسی رتبه‌بندی آن می‌توانید به این دو منبع مراجعه کنید.
بررسی رتبه صرافی bingx در وب‌سایت کوین مارکت کپ
اولین وب‌سایت معتبر برای سنجش رتبه بینگ ایکس، کوین مارکت کپ است. کوین مارکت کپ، صرافی‌های ارز دیجیتال را به سه دسته تقسیم کرده‌است:

صرافی‌های اسپات یا فروشگاهی
صرافی‌های مشتقات یا معاملاتی
صرافی‌های غیرمتمرکز

رتبه صرافی بینگ ایکس در اسپات، ۱۹ و در مشتقات، ۱۴ است.
بینگ ایکس در وب‌سایت کوین گکو
دومین پلتفرم مشهوری که می‌توانید از طریق آن به بررسی اعتبار صرافی‌ها بپردازید، کگو است. کوین کگو صرافی‌ها را به سه دسته تقسیم کرده‌است:

صرافی‌های فروشگاهی کریپتو
صرافی‌های غیرمتمرکز
صرافی‌های معاملاتی

در کوین کگو، بینگ ایکس در کریپتو رتبه ۱۵ و در مشتقات رتبه ۸ را دارد.
بینگ ایکس در بیت دگری
هرچند کوین مارکت کپ و گکو دو وب‌سایت بسیار معتبر برای بررسی رتبه صرافی‌ها هستند، اما در این مطلب قصد داریم رتبه بینگ ایکس را در وب‌سایت‌های معتبر دیگر هم بررسی کنیم تا به یک دید جامع دراین‌باره برسیم. بیت دگری یکی دیگر از وب‌سایت‌های معتبری است که به‌ رتبه‌بندی صرافی‌ها پرداخته است. این وب‌سایت هم مانند وب‌سایت‌های قبلی، صرافی‌ها را به چند دسته تقسیم کرده‌است:

صرافی‌های غیرمتمرکز
صرافی‌های اسپات
صرافی‌های برتر

رتبه صرافی بینگ ایکس در بیت دگری در اسپات، ۲۴ است. در این وب‌سایت صرافی‌ها براساس معیارهای متفاوتی دسته‌بندی شده‌اند؛ برای مثال شما می‌توانید رتبه صرافی‌ها را ازنظر قانون‌مندی، کارمزد و… در این وب‌سایت بررسی کنید. این نکته می‌تواند در انتخاب صرافی معتبر، کمک بزرگی به کاربران  کند.
بررسی رتبه bingx در کریپتو رنک
پلتفرم مشهور بعدی که در این بخش به آن می‌پردازیم، کریپتو رنک است. کریپتو رنک هم مانند سایر پلتفرم‌ها برای رتبه‌بندی صرافی‌ها، آن‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلف جای داده‌است. این دسته‌بندی به شرح زیر است:

صرافی اسپات یا فروشگاهی
صرافی مشتقات یا معاملاتی
صرافی غیرمتمرکز
صرافی متمرکز دارای شفافیت

بینگ ایکس در این پلتفرم در دسته‌بندی اسپات در جایگاه هفدهم قرار گرفته‌است.

بررسی بینگ ایکس ازنظر امنیت
تا اینجای مطلب راجع‌به رتبه صرافی بینگ ایکس براساس حجم معاملات و داده‌های کمی مربوطه، صحبت کردیم؛ اما بحث امنیت برای صرافی‌ها یک مبحث بسیار مهم و ضروری است. درواقع، می‌توان گفت درصورتی‌که یک صرافی نتواند امنیت حساب کاربران خود را تأمین کند، حتی در صورت داشتن حجم معاملات بالا و قابلیت‌های فراوان، رتبه خوبی را کسب نخواهد کرد. باتوجه‌به ضرورت این ویژگی، بحث امنیت را به‌شکل جداگانه در این قسمت بررسی خواهیم کرد.
وب‌سایت سرتیفاید Certified یکی از مهم‌ترین و معتبرترین وب‌سایت‌های حال حاضر است که به بحث امنیت در صرافی‌ها پرداخته و به آن‌ها امتیاز داده‌است. امتیاز صرافی بینگ ایکس در این پلتفرم حدود ۸۲٫۹۰ درصد عنوان شده‌است. این امتیاز بالا گواه امنیت بسیار خوب این صرافی است. در این وب‌سایت بینگ ایکس رتبه A را دریافت کرده است که در نوع خود قابل توجه است.

رتبه بینگ ایکس در پلتفرم سیمیلاروب
تمامی پلتفرم‌هایی که به شکل آنلاین به کاربران خود خدمات ارائه می‌کنند، در وب‌سایت سیمیلاروب SimilarWeb لیست‌شده و مورد بررسی قرار می‌گیرند. در این وب‌سایت فقط پتلفرم‌های مربوط به بازار کریپتو مورد بررسی قرار نمی‌گیرند، بلکه جامعه تحت‌بررسی توسط سیمیلاروب بسیار گسترده‌تر است. در سیمیلاروب، ترافیک وب‌سایت و اطلاعات مهمی ارزیابی می‌شود و براساس آن به وب‌سایت‌های مختلف، امتیاز داده می‌شود. رتبه صرافی بینگ ایکس در این وب‌سایت در سطح جهان ۳۰۴۸ است. میزان بازدید ماهانه از وب‌سایت بینگ ایکس هم در ماه به‌طور تقریبی ۱۱٫۸ میلیون نفر ثبت شده‌است.
مروری بر قابلیت‌های بینگ ایکس
بینگ ایکس توانسته در حوزه معامله ارزهای دیجیتال، خدمات گسترده‌ای را به مخاطبان خود ارائه دهد. این خدمات باعث شده تا شرایطی ایده‌ال برای فعالان بازارهای مالی در ایران و در بسیاری از کشورهای دنیا فراهم شود. کیفیت پلتفرم بینگ ایکس تا حدی بالاست که برای پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف در دنیای معامله‌گری بسیار مناسب است. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده پلتفرم بینگ ایکس در دنیا پیشتاز باشد، به شرح زیر است:

ارائه بیش از ۳۵۰ ارز دیجیتال
امکان معامله در بازار فیوچرز و اسپات
حجم معاملات بالا
ارائه قابلیت دمو تریدینگ در صرافی بینگ ایکس برای کاربران مبتدی.
کارمزد بسیار پایین نسبت‌به سایر صرافی‌ها به‌دلایل رقابتی
امکان اتصال به تریدینگ ویو و معامله مستقیم در تریدینگ ویو
همکاری با بیش از ۵ میلیون کاربر فعال
امکان استفاده از بینگ ایکس روی پلتفرم اندروید و ios
همکاری با ایرانی‌ها و احراز هویت با کارت ملی یا پاسپورت ایرانی

کلام آخر
امروزه بینگ ایکس به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها در بین فعالان بازارهای مالی شناخته می‌شود. این صرافی باوجود اعتبار بالا و رتبه بسیار خوب، به کاربران ایرانی هم خدمات ارائه می‌دهد. این در حالیست که به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی، همکاری بسیاری از صرافی‌های معتبر در سطح دنیا با ایران قطع شده‌است. بسیاری از افراد برای انتخاب صرافی نگران بحث امنیت و نحوه ارائه خدمات صرافی موردنظر هستند؛ به‌همین‌دلیل، نیاز دارند تا اعتبار و امنیت صرافی را در پلتفرم‌های معتبر بسنجند؛ بنابراین، در این مطلب راجع‌به صرافی بینگ ایکس صحبت کردیم. در این مطلب سعی شد قابلیت‌های این صرافی شرح داده شود و رتبه آن از دید پلتفرم های مهمی مانند کوین مارکت کپ، بررسی شود. با خواندن این مطلب می‌توانید رتبه بینگ ایکس را در معتبرترین پلتفرم‌های دنیا بررسی کنید؛ به‌این‌ترتیب، می‌توانید با خیال راحت‌تری به این صرافی اعتماد کنید.
منبع: بینگ ایکس

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]