رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از بستر نهر طبیعی طغان در پاکدشت
رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از بستر نهر طبیعی طغان در پاکدشت

مدیر امور منابع آب شهرستان پاکدشت از رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از بستر رودخانه نهر طبیعی طغان واقع در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علیرضا خانی زاد مدیر امور  منابع آب پاکدشت اظهار کرد: با تلاش اکیپ گشت و بازرسی امور منابع آب پاکدشت و پیگیری به عمل آمده، عملیات رفع تصرف از بستر نهر طبیعی طغان انجام شد.

وی گفت: انهار منشعب از  رودخانه ها در بازه هایی نیازمند بازگشایی، لایروبی و احیا می باشد که در این راستا پس از گزارش گشت و بازرسی منابع آب امور و انجام  کارشناسی  پرونده پس از  تعیین میزان تصرفات و بعد از اخذ دستور قضایی ، عملیات رفع تصرف بستر صورت پذیرفت.

مدیر امور منابع آب پاکدشت اعلام کرد: در این عملیات ۱۵ هزار مترمربع از بستر رودخانه که دارای دیوار کشی، بوده رفع تصرف شد و کانکس مستقر در محل به دستور مراجع قضایی توقیف و به پارکینگ امور منتقل گردید .

خانی زاد در پایان به تمامی افرادی که قصد خرید اراضی و یا ساخت و ساز در مجاورت  مجاری آب‌های سطحی را دارند، هشدار داد: قبل از هرگونه اقدام جهت اطلاع از میزان بستر و حریم و ضوابط قانونی آن، به امور  منابع آب پاکدشت مراجعه کنند تا از هرگونه سوء استفاده سودجویان و ورود ضرر و زیان به افراد جلوگیری شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]