قطع موقت آب ۳۷ هزار مشترک بدمصرف تهرانی از ابتدای سال تاکنون
قطع موقت آب ۳۷ هزار مشترک بدمصرف تهرانی از ابتدای سال تاکنون

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۷ هزار خانوار بدمصرف خانگی و غیرخانگی با محدودیت قطع موقت آب از ساعت ۸ تا ۱۸ روبرو شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سیدرسول باقری معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران اظهار کرد: امسال شاهد رشد ۱۱ درصدی طبقه خوش‌مصرف‌های آب تهران در مقایسه با ۴ ماه نخست سال گذشته هستیم.

وی افزود: طبقه پرمصرف‌ که بین ۱۴ تا ۲۸ مترمکعب آب مصرف می‌کنند، کاهش ۷ درصدی داشته‌اند و مشترکان بدمصرف که فراتر از ۲۸ مترمکعب مصرف می‌کنند، ۲۵ درصد کاهش یافته‌اند.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران با اشاره به اینکه طرح برخورد با مشترکان بدمصرف با هدف اصلاح رفتار انجام می‌شود، گفت: این طرح باعث شده سرانه مصرف شهروندان تهرانی نسبت به ۴ ماه نخست سال گذشته از ۱۶.۴ مترمکعب به ازای هر خانواده طی یک ماه به ۱۵.۵ مترمکعب برسد و به عبارتی حدود ۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۶ درصد مشترکان استان تهران خوش‌مصرف هستند و پرمصرف‌ها و بدمصرف‌ها به ترتیب ۵۲ و ۲ درصد مشترکان را شامل می‌شوند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۷ هزار خانوار بدمصرف خانگی و غیرخانگی با محدودیت قطع موقت آب از ساعت ۸ تا ۱۸ روبرو شده‌اند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]