لوله گذاری انتقال آب شرب فاز ۱۱ پردیس به اتمام رسید
لوله گذاری انتقال آب شرب فاز ۱۱ پردیس به اتمام رسید

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: طی تفاهم نامه با شرکت آب و فاضلاب لوله گذاری خطوط اصلی انتقال آب شرب فاز۱۱ به اتمام رسیده و آب شرب این فاز به زودی متصل می شود.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس بعدازظهر امروز در محل شرکت عمران پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص وضعیت ۷ هزار واحد مسکن مهری که تا پایان سال قول تحویل آنها را داده بودند، اظهار کرد: خوشبختانه همکاران ما و پیمانکاران تلاش‌های خود را افزایش دادند و ما طبق قولی که دادیم عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه با شرکت آب و فاضلاب برای اتصال آب شرب به فاز ۱۱ مسکن مهر، بیان کرد: لوله گذاری خطوط اصلی انتقال آب شرب فاز ۱۱ پردیس که طی تفاهم‌نامه با آب و فاضلاب درحال اجرا بود به اتمام رسیده و آب شرب این فاز به زودی متصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس درخصوص تعطیلی کارگزاری مسکن مهر پردیس گفت: دلیل اصلی تعطیلی کارگزاری مسکن مهر به صورت متمرکز کنترل کردن ورود و خروج دلالان مساکن مهر و از بین بردن راه‌های سو استفاده این افراد از محل کارگزاری بوده است.

محبت خواه ادامه داد: طی تصمیمی مقرر شد فعالیت های متقاضیان هر فاز در همان منطقه انجام شود که قطعا با تغییرات اینچنینی مشکلاتی به وجود می‌آید که طی بازدیدی که از این مراکز داشتم با این مشکلات مواجه شدیم که به طور حتم رفع این مشکلات در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

وی درخصوص زمان تقریبی رفع کامل نواقص، اذعان کرد: در حوزه غیر حضوری شدن خدمات، برنامه نویسی‌ها درحال انجام است اما طی ۱۰ روز آینده هم محل مراکز خدمات دهی در فازهای مسکن مهر بهبود خواهد یافت تا مراجعین نیز با کمترین مشکل در این مراکز خدمات دریافت کنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]