شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 16407
  • 14 آگوست 2023 - 3:36
  • 149 بازدید
  • ۰ دیدگاه

دلار هر چه دیروز داد امروز پس گرفت

دلار هر چه دیروز داد امروز پس گرفت
دلار هر چه دیروز داد امروز پس گرفت

معامله‌گران می‌گویند تاثیر اخبار توافق در بازار فقط یک روز بود و قیمت دلار به کانال ۴۹ هزار تومان برگشت. قیمت دلار در پشت خط دیشب تا ۴۸ هزار و ۶۵۰ تومان بالا اومد که سیگنال افزایش داد. روز یکشنبه بازار ارز هرات در ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان شروع به کار کرد و با […]

معامله‌گران می‌گویند تاثیر اخبار توافق در بازار فقط یک روز بود و قیمت دلار به کانال ۴۹ هزار تومان برگشت. قیمت دلار در پشت خط دیشب تا ۴۸ هزار و ۶۵۰ تومان بالا اومد که سیگنال افزایش داد. روز یکشنبه بازار ارز هرات در ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان شروع به کار کرد و با افزایش وارد کانال ۴۹ هزار شد.

دلار تهران هم تا نیمه اول کانال ۴۹ هزار تومان پیشروی کرد. معامله‌گران می‌گویند بازار راه رفته‌ یک روزه‌ را، یک روزه پس گرفت. 

اما  بازار در مورد افزایش روز یکشنبه چه نظری داشت؟ 

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
کف کانال نزول دلار کجاست؟ / روزهای حساس بازار ارز 27 آوریل 2024

کف کانال نزول دلار کجاست؟ / روزهای حساس بازار ارز

به عقیده معامله‌گران فنی کف کانال نزول قیمت دلار در محدوده۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان قرار دارد. همچنین از لحاظ تکنیکال، بازار نزدیک نقاط حساس خود شده است و معاملات دو روز ابتدایی هفته برای بازار مهم خواهد بود..

26 آوریل 2024

اظهارات متناقض ارزی دولتمردان سیزدهم

در این بین، گاه برخی دولتمردان معتقد بودند بازار غیررسمی خواه یا ناخواه به قیمت کالا و خدمات در بازار سیگنال می‌دهد. با این حال، دولت رئیسی در دی‌ ۱۴۰۱ از ارز ترجیحی جدید با نرخ ۲۸۵۰۰ تومان رونمایی کرد. در این گزارش تصویری، اظهارات برخی دولتمردان، روایت شده است.   ✅ آیا این خبر اقتصادی […]

سقوط آزاد طلای آب‌شده/ اثر قانون مالیات بر عایدی در بازار 26 آوریل 2024

سقوط آزاد طلای آب‌شده/ اثر قانون مالیات بر عایدی در بازار

اکوایران: معاملات بازار آزاد ارز غیرقانونی و قاچاق است و مالیات تنها از بازار قانونی و معاملات قانونی قابل اتخاذ است، باید به این نکته توجه کرد که نقدینگی که وارد بازار طلا، ملک و خودرو نشود در کجا آرام می‌گیرد؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.