افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم در خاورشهر
افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم در خاورشهر

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در خاورشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در حاشیه آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه و بازدید از پروژه‌های مصوبات ریاست جمهوری که عصر امروز با حضور استاندار تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به منظور بررسی پروژه‌های اقتصادی شهرستان و پیگیری مصوبات دور اول و دوم سفر ریاست جمهوری به شهرستان، بازدید از طرح‌های کمربندی دوم، میدان غنی آباد و پل فیروزآباد انجام شد.

وی گفت: اعتبار پروژه کمربندی دوم قلعه نو ۱۰۰ میلیارد تومان بود که ۱۰۰ میلیارد تومان نیز مصوبه سفر بود و در کل با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال اجرا است.

افتتاح مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم در خاورشهر

اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان برای تقاطع فیروزآباد و میدان غنی آباد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری ادامه داد: اعتبار پروژه‌های تقاطع فیروزآباد و میدان غنی آباد از مصوبات سفر ریاست جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان است که در حال حاضر برای تقاطع فیروزآباد ۳۰ میلیارد تومان و میدان غنی آباد ۱۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

بشارت با اشاره به طرح‌های افزایش سرانه‌های آموزشی بیان کرد: مدرسه پسرانه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم در دوره متوسطه اول و زمین چمن مصنوعی در خاورشهر نیز امروز افتتاح شد که این مدرسه در مدت حدود یک و نیم سال با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از منابع ارزش افزوده فرمانداری احداث شده است. 

افتتاح مدرسه 12 کلاسه باقرالعلوم در خاورشهر

 

به گزارش فارس، علیرضا فخاری استاندار تهران از صبح امروز در سفر یک روزه به شهرستان ری، در مراسم افتتاح اداره بیمه سلامت شهرری، مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم در خاورشهر و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۵ روستای ری حضور یافت و از پروژه‌های مصوبات سفر ریاست جمهوری بازدید کرد و در جریان روند اجرای آنها قرار گرفت.

استاندار تهران همچنین همزمان با دوشنبه‌های صنعتی، از چهار کارخانه دانش بنیان در شهرک صنعتی شمس آباد در بخش فشافویه ری بازدید کرد و سپس در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، پای درد دل و مشکلات صنعتگران نشست و برای رفع آنها قول مساعد داد. 

پایان پیام/۶۷۰۶۲/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]