۲۸۰۰ واحد مسکونی شهر جدید پرند به زودی افتتاح می‌شود
۲۸۰۰ واحد مسکونی شهر جدید پرند به زودی افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از راه‌اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به متقاضیان مسکن مهر و نهضت ملی خبر داد و گفت: ۲۸۰۰ واحد مسکونی شهر جدید و متروی پرند به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرن در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به متقاضیان مسکن خبر داد و اظهار کرد: شرکت عمران شهر جدید پرند به منظور شفافیت و پاسخگویی به مردم و متقاضیان مسکن حمایتی نهضت ملی و مسکن مهر باقیمانده مرکز تماس را راه‌اندازی کرده است. در این مرکز تماس روزانه و میانگین ۲۰۰ پیام پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: غیرحضوری کردن خدمات کارگزاری مسکن مهر و نهضت ملی از دیگر اقداماتی است که شرکت عمران شهر جدید پرند آن را در برنامه قرار داده است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند در ادامه گفت: از مهمترین اقداماتی که شرکت عمران شهر جدید پرند در برنامه قرار داده است، افتتاح متروی پرند در ماه‌های آتی و همچنین بهره‌برداری از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر است که به زودی تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرسازی جامع‌نگر در دستور کار و برنامه‌های شرکت عمران شهر جدید پرند است و این شرکت در اهداف کلان خود ساخت مسکن را در کنار شهرسازی در برنامه قرار داده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]