افتتاح مسیر دسترسی میدان آزادی پرند به جاده قدیم رباط‌کریم
افتتاح مسیر دسترسی میدان آزادی پرند به جاده قدیم رباط‌کریم

امروز با حضور مسؤولان پروژه مهم مسیر ورودی و خروجی میدان آزادی به جاده قدیم پرند-ساوه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، امروز در مراسمی با حضور سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم، بهارستان و پرند، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم و دیگر مسؤولان، پروژه مسیر ورودی و خروجی میدان آزادی به جاده قدیم پرند-ساوه به نام بلوار شهدای مالیات به بهره‌برداری رسید. 

حمیدرضا اله‌یاری شهردار پرند در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه با اتمام عملیات عمرانی و زیرسازی اصولی این پروژه و نصب تیرهای برق و تامین روشنایی، امروز این پروژه مهم افتتاح و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت. 

وی در ادامه تصریح کرد: ترافیک ورودی جاده قدیم، مدت‌ها بود که به یک معضل جدی برای پرند تبدیل شده بود که با افزایش روزافزون جمعیت هر لحظه بر آن افزوده می‌شد و شهروندان پرند به‌ویژه کسانی که هر روز صبح و عصر به شهرک صنعتی پرند تردد داشتند را به دردسر انداخته بود. لذا به جهت رفع این مشکل، شهرداری و شورای اسلامی پرند این پروژه شاخص و کاربردی یعنی مسیر دسترسی میدان آزادی تا جاده قدیم را در دستور کار قرار داد.

شهردار پرند در ادامه گفت: مسیر دسترسی ورودی و خروجی میدان آزادی به جاده قدیم به طول ١۵٠٠ متر تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]