۴ نفر از اراذل‌ و اوباش محله جوانمرد قصاب بازداشت شدند
۴ نفر از اراذل‌ و اوباش محله جوانمرد قصاب بازداشت شدند

دادستان شهرستان ری از بازداشت ۴ نفر از اراذل‌ و اوباش در درگیری محله جوانمرد قصاب به اتهام قدرت‌نمایی با چاقو و تخریب عمدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محمدمهدی رحیمی دادستان شهرستان ری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم جزم دادستانی شهرستان ری در برخورد با بر هم زنندگان نظم عمومی اظهار کرد: در درگیری اراذل‌ و اوباش میدان مادر در محله جوانمرد قصاب ۵ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات از این افراد، ۴ نفر به عنوان عامل اصلی درگیری به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی، قدرت‌نمایی با چاقو و تخریب عمدی بازداشت شدند.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: در راستای شناسایی سایر عوامل درگیری به ضابطان تحت امر دادستانی دستورات لازم و ویژه صادر شده که به‌زودی رسیدگی خواهد شد.

رحیمی تأکید کرد: دادستانی شهرستان ری با اشراری که با قمه و چاقو یا هر نوع سلاحی قدرت‌نمایی می‌کنند یا در نظم ‌ و آسایش عمومی اخلال ایجاد می‌کنند به‌شدت مقابله می شود.

دادستان شهرستان ری در پایان با تأکید بر اینکه در درگیری اخیر اراذل‌ و اوباش محله جوانمرد قصاب برای این افراد قرار بازداشت موقت صادر شد، خاطرنشان کرد: بازداشت موقت قراری است که مرتکب جرم، روانه زندان می‌شود و در بسیاری از موارد تا پایان تحقیقات دادستانی اجازه آزادی آن‌ها از زندان صادر نمی‌شود.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]