تشییع پیکر مادر شهید «علی عنایتی» در شهر چهاردانگه
تشییع پیکر مادر شهید «علی عنایتی» در شهر چهاردانگه

پیکر مرحومه حاجیه خانم شهربانورشیدی مادر بزرگوار شهید علی عنایتی که در سالروز شهادت فرزندش،دعوت حق را لبیک گفت، در شهر چهاردانگه تشییع و درکنار فرزند شهیدش آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری فاری از اسلامشهر، پیکر مرحومه حاجیه خانم شهربانورشیدی مادر بزرگوار شهید علی عنایتی که در سالروز شهادت فرزندش، دعوت حق را لبیک گفت، صبح امروز بر روی دست مردم ولایتمدار و شهید پرورشهر چهاردانگه تشییع و در کنار فرزند شهیدش آرام گرفت.

حاجیه خانم رشیدی پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در سن ۷۸ سالگی در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و درچهل و یکمین سالروز  شهادت فرزندش ، بعد از تحمل یک دوره بیماری طولانی دعوت حق را لبیک گفت و به همسر وفرزند شهیدش پیوست. 

شهید علی عنایتی فرزند حسن که در تاریخ ۱۳۴۴/۸/۱۸ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۳۶۱/۵/۱۵ در هفدهمین بهار زندگی خود در راه دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب و صیانت از سرزمین ایران اسلامی در منطقه عملیاتی کوشک عراق، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) چهاردانگه درآرامگاه ابدی قرار گرفته است.

چهل و یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام علی عنایتی امروز با حال و هوای متفاوت با آیین وداع با پیکر ام الشهید بانو حاجیه خانم شهربانو رشیدی از منزل آن مرحومه واقع در گلستان ۱۵ برگزار وبا بدرقه اقشار مختلف مردم و مسئولین شهر چهاردانگه به سمت گلزار شهدای امامزاده عباس(ع) این شهر تشییع و در جوار آرامگاه ابدی همسر و فرزند شهیدش آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنابراعلام بازماندگان این مادر، آیین بزرگداشت و ترحیم ام الشهیدبانو حاجیه خانم شهربانو رشیدی روز چهارشنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۶ لغایت ۱۷/۳۰ در مسجد احمدیه شهر چهاردانگه برگزار می شود.

پایان پیام/۶۷۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]