رزمایش مشترک امنیتی در شهرستان قدس برگزار می‌شود
رزمایش مشترک امنیتی در شهرستان قدس برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در نشست مشترک با ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: رزمایش امنیتی مشترک امنیتی در شهرستان قدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، سرگرد هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس در نشست مشترک ستاد فرماندهی سپاه شهرستان قدس و ستاد فرماندهی انتظامی که ظهر امروز در سالن جلسات ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی‌ها برای مقابله با تهدیدات دشمن، امنیت مردم و کشور خط قرمز نیروهای مسلح است.

وی گفت: دشمن به دنبال تلاش‌های مذبوحانه و نابخردانه علیه ملت ایران است و گردان‌ها و رده‌های امنیتی سپاه و بسیج آمادگی کامل داشته و در سطح بسیار خوب ارزیابی می‌شود و دشمن در مقابل هرگونه اقدام با برخورد سخت نیروهای امنیتی مواجه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم امنیت و شهدای اخیر نیروی انتظامی، بسیج و نیروی انتظامی را ید واحده و مستحکم در برابر مخلین امنیت دانست و افزود: رزمایش مشترک امنیتی با حضور کلیه دستگاه‌های امنیتی و خدماتی در شهرستان قدس برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست سرهنگ فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس و سایر اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات و تبادل اطلاعات پرداختند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]