آغاز روند توسعه‌ بیمارستان شهدای هفتم‌ تیر
آغاز روند توسعه‌ بیمارستان شهدای هفتم‌ تیر

پس از بازدید وزیر بهداشت و اعلام نارضایتی از روند پروژه‌های توسعه‌ بیمارستان شهدای هفتم‌ تیر، آغاز عملیات اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر؛ پیرو بازدید وزیر بهداشت از پروژه‌ های نیمه کاره بیمارستان و به‌نابه پیگیری و دستور وزیر و ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران، اولین جلسه ریاست بیمارستان با پیمانکار پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی، برای هماهنگی‌ های لازم پیرامون شروع عملیات اجرایی پروژه‌ ها برگزار شد.

در این نشست پیمانکار مربوطه از استقرار تجهیزات کارگاهی و تکمیل آن خبر داد و اعلام آمادگی کرد که پس از هماهنگی نهایی با ریاست دانشگاه و ابلاغ قرارداد به این شرکت و دریافت کد کارگاهی، عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شروع خواهد شد.    

همچنین مقرر شد مسئولین بیمارستان جهت پیگیری و ادامه ساخت پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل، روز سه شنبه   ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ در دفتر فنی دانشگاه جلسه‌ ای با مشاورین معماری و مقاوم سازی در خصوص مسائل مربوطه برگزار کنند.

در انتهای جلسه از محل پروژه و تجهیزات کارگاهی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهدای هفتم تیر بازدید میدانی به عمل آمد.

به گزارش فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، ۱۲ مرداد ماه از پروژه‌های بیمارستان شهدای هفتم تیر بازدید و از وضعیت پیشرفت آن ابراز نارضایتی کرد و دستور پیگیری آن را داد. 

پس از این بازدید، رئیس پیشین بیمارستان شهدای هفتم تیر به علت توقف پروژه بیمارستان از کار برکنار و سیدعبدالهادی دانشی به عنوان رئیس جدید این بیمارستان منصوب شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]