۴۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی قرچک آزادسازی شد
۴۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی قرچک آزادسازی شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها ۲۵ مورد قلع و قمع در روستای داوودآباد قرچک اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، ساسان غلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با اشاره به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های واصله مبنی بر ایجاد بنا و تغییر کاربری در برخی از اراضی زراعی و باغ‌های این روستا، ماموران اداره جهاد کشاورزی با حضور نماینده دادسرا و با اجرای قلع و قمع بنا و مستحدثات در ۲۵ مورد از نقاط گزارش شده به اجرای قانون اقدام کردند.

وی گفت: در راستای عملیات‌های صورت گرفته مجموعا ۴۰ هزار متر مربع از اراضی روستای داوودآباد به وضع سابق اعاده و از تغییر کاربری این اراضی جلوگیری به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک تصریح کرد: این اقدام‌ها به منظور حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و استیفای حقوق بیت المال است و دادستانی در راستای ماموریت‌های محوله و برنامه‌های عملیاتی ابلاغی از سوی دادگستری کل استان تهران نسبت به نظارت و اجرای قانون خصوصا در زمینه حفظ حقوق عامه و بیت المال می‌پردازد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]