فارس من| گلایه از خاموشی معابر «کوی شهپریان» تهران + فیلم
فارس من| گلایه از خاموشی معابر «کوی شهپریان» تهران + فیلم

مخاطبان فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من تحت عنوان «درخواست افزایش روشنایی معابر کوی شهپریان» خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

خبرگزاری فارس – تهران، مخاطبان فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من تحت عنوان «درخواست افزایش روشنایی معابر کوی شهپریان»، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

در بخشی از متن این پویش آمده است: «کوی شهپریان یک منطقه مسکونی با جمعیت بالغ بر ۲۷ هزار نفر است که بلوار اصلی و معابر آن فاقد روشنایی کافی می‌باشند؛ با این وجود شرکت برق تهران به این موضوع توجهی ندارد و علی‌رغم پیگیری‌های متعدد از طریق «سامانه پاسخگویی ۱۲۱» به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند.»

شرافتی ثبت‌کننده این پویش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ۲۶ برج ۱۰ طبقه در شهرک شهپریان وجود دارد که هنوز سند ثبتی ندارند و اداره برق تهران به دلیل عدم دسترسی به سرانه‌ها، نسبت به روشنایی این منطقه اقدام نمی‌کند؛ این در حالی است که مردم این منطقه قبوض برق، مالیات و عوارض خود را ماهانه پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود یک سال است که تیرهای چراغ برق این محدوده خاموش می‌باشند، ادامه داد: به علت نبود روشنایی کافی، کوی شهپریان به محل تجمع برخی معتادان متجاهر و سارقان تبدیل شده که در این رابطه تابحال سرقت‌های متعددی در این منطقه اتفاق افتاده است.

 این مخاطب ضمن درخواست از مسؤولان برای پیگیری این موضوع افزود: اگر اداره برق دلیل خاموشی این چراغ برق‌ها را صرفه‌جویی در مصرف برق اعلام می‌کرد یا لااقل این چراغ‌ها یکی در میان روشن بودند برای مردم منطقه قانع‌کننده بود، اما متأسفانه اداره برق تهران به مردم پاسخگویی لازم را ندارد.
 

فیلم| گلایه یکی از ساکنین «کوی شهپریان» از وضعیت روشنایی معابر این منطقه

برای حمایت از این پویش می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]