سوریه میزبان وزیر خارجه شد
سوریه میزبان وزیر خارجه شد

رسانه‌ها از سفر روز دوشنبه وزیر خارجه ایران به سوریه خبر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه خبر داد «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا (دوشنبه) به سوریه سفر می‌کند.
امیرعبداللهیان در آغاز سفر منطقه‌ای خود، امروز (یکشنبه) وارد مسقط شد و هم‌اکنون در عمان حضور دارد.
روزنامه الوطن سوریه نیز به نقل از منابع آگاه نوشت امیرعبداللهیان روز دوشنبه و به منظور انجام یک دیدار رسمی، وارد دمشق خواهد شد و با مقام‌های ارشد سوری دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
منابع الوطن می‌گویند «پیامدهای حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، روابط دوجانبه و وضعیت غزه» محور اصلی گفت‌وگوهای امیرعبداللهیان با مقامات سوریه است. 
در حمله تروریستی روز دوشنبه گذشته رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، ۱۳ نفر از جمله هفت نفر از مستشاران نظامی ایران به شهادت رسیدند.
امیرعبداللهیان امروز و در دیدار «محمد عبدالسلام» سخنگو و مذاکره‌کننده ارشد دولت نجات ملی یمن، این اقدام رژیم صهیونیستی را حمله‌ای تروریستی با استفاده از هواپیما و موشک‌های ساخت آمریکا دانست و گفت تردیدی نیست که ایران علاوه بر اقدامات قانونی و بین‌المللی به‌عمل آمده، با استفاده از حقوق شناخته شده خود در چارچوب حقوق بین‌الملل، متجاوزان جنایتکار و متجاوز را پاسخگو و تنبیه خواهد کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]