فارس من| بزرگراه امام رضا(ع) را روشن کنید
فارس من| بزرگراه امام رضا(ع) را روشن کنید

مخاطبان فارس با ثبت پویشی با عنوان «عزم جدی جهت ایمنی و روشنایی بزرگراه امام رضا(ع)» در سامانه مردمی فارس من، خواستار پیگیری این مشکل از مسؤولان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مخاطبان فارس با ثبت پویشی با عنوان «عزم جدی جهت ایمنی و روشنایی بزرگراه امام رضا (ع)» در سامانه مردمی فارس من، خواستار پیگیری این مشکل از مسؤولان شدند.

در بخشی از متن این پویش آمده است: «همزمان با تاریکی هوا، به دلیل آنکه بیش از نیمی از مسیر بزرگراه امام رضا(ع) فاقد تیر چراغ برق می‌باشد، رانندگی در این مسیر ترسناک‌ و موجب نگرانی و استرس خانواده‌ها می‌شود.»

باقری، مخاطب فارس در تشریح پویش ثبت‌شده‌ خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن اشاره به اتصالی برخی پایه‌ چراغ برق‌های این بزرگراه گفت: پیگیری‌های زیادی از مسؤولین و امام جمعه منطقه در رابطه با روشنایی بزرگراه و نبود پل عابر پیاده انجام شده اما متأسفانه این اقدامات تاکنون به نتیجه‌ نرسیده است.

وی با بیان اینکه وجود شهرک‌های صنعتی متعدد و تردد روزانه کامیون‌ها موجب ترافیک سنگین در این بزرگراه شده است، گفت: علاوه بر کمبود روشنایی در این مسیر که موجب تصادفات شدید می‌شود، تخریب پل هوایی این بزرگراه به علت تکمیل کمربندی خاوران-شریف آباد نیز موجب به خطر افتادن جان تعدادی از مردم این منطقه شده است.

برای حمایت از این پویش می‌توانید از اینجا حمایت کنید.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]