دستگیری ۱۱۸ اراذل و اوباش در اسلامشهر
دستگیری ۱۱۸ اراذل و اوباش در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۱۸ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۱۸ قبضه سلاح سرد ویک قبضه اسلحه شکاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و همچنین جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت اجرا شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران موفق به دستگیری ۱۱۸ نفراز اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۱۸ تیغه انواع سلاح سرد، یک عدد اسلحه شکاری شده و ۷ نفر خرده فروش ، ۱۱۵ نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان تاکید کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]