افتتاح ۱۶۰ میلیارد تومان طرح عمرانی شهرداری پردیس در هفته دولت
افتتاح ۱۶۰ میلیارد تومان طرح عمرانی شهرداری پردیس در هفته دولت

شهردار پردیس گفت: در هفته دولت ۱۶۰ میلیارد تومان طرح عمرانی شهرداری پردیس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، رضا کارخانه شهردار پردیس صبح امروز طی نشستی خبری که در دفتر شهردار برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار، درخصوص وضعیت آرامستان پردیس اظهار کرد: پس از دریافت پاسخ استعلام محیط زیست و امور آب ساخت آرامستان اولین مرحله در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز مطرح خواهد شد.

وی گفت: احداث آرامستان از دو سال گذشته توسط مسوولان گذشته پیگیری شده و آنچه ما دنبال کردیم، قرارداد و مشارکت با اداره اوقاف و موقوفه شرف النسا کرشت بوده است.

شهردار پردیس افزود: طی توافق بعمل آمده ۵۰ هکتار از اراضی این موقوفه برای ساخت آرامستان در اختیار شهرداری قرار قرار خواهد گرفت و در حال حاضر واگذاری ۷ هکتار محقق شده است.

کارخانه ادامه داد: پیشرفت فیزیکی پروژه تالاربزرگ شهر پردیس که در ضلع صمالی میدان امام خمینی(ره) قرار دارد حدود ۹۵ درصد است که با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار درحال تکمیل است.

وی اضافه کرد: ساخت تالار بزرگ شهر نزدیک به ۱۳ سال معتل تامین بودجه بود و به سمت و سوی مستهلک شدن پیش می رفت اما در ابتدای سال ۱۴۰۱ تکمیل ساخت تالار شهر به عنوان یکی از اولویتهای پروژه های عمرانی شهرداری پردیس قرار گرفت.

شهردار پردیس تصریح کرد: پروژه تالار شهر با ۶ هزار متر مربع زیربنا در  ۵ طبقه طراحی شده و دارای دو طبقه منفی  است که منفی یک پارکینگ و منفی ۲  به عنوان  هایپر با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع ساخته میشود، همچنین در طبقه همکف آمفی‌تاتری با ظرفیت و گنجایش ۷۰۰ نفر و داراری رستوران و کافی شاپ خواهد بود.

کارخانه افزود: طبقات اول و دوم این تالار دارای کاربری اداری است و مجموعه هزینه ها تا به امروز به ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: بخشی از پروژه در سنوات گذشته ساخته شده و ۶۰ درصد باقی مانده طی ۱۶ ماه گذشته اجرایی شده است.
شهردار پردیس بیان کرد: این پروژه پس از نصب انشعابات در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کارخانه ابراز کرد: در هفته دولت ۱۶۰ میلیارد تومان طرح عمرانی شهرداری پردیس افتتاح و به بهره برداری می رسد، که افتتاح ساختمان شماره ۶ آتش نشانی در حدفاصل فازهای ۵ و ۹ مسکن مهر پردیس با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار که پس از تجهیز و خرید ماشین آلات با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از جمله این طرح ها است.

وی اضافه کرد: افتتاح ناحیه خدمات شهری در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و افتتاح هایپر تالار شهر همزمان با پروژه های شهرداری نیز بخشی دیگر از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت خواهد بود.

شهردار پردیس تاکید کرد: ساخت پارک گردشگری خلیج فارس جنوبی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پارک بانوان در مجاورت بلوار شهید چمران، ساختمان معاونت های شهرداری در مقابل تالار شهر با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار و با ۶ هزار و ۵۰۰ متر زیر بنا، در ۹ طبقه  که هر طبقه ۷۰۰ متر زیر بنا از پروژه‌های دردست تکمیل شهرداری پردیس است.

کارخانه تصریح کرد: کلنگ زنی مجتمع تجاری فاز ۱۱، پارک مجاور شهرک رضویه در فاز۹، به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، کاشت و ایجاد فضای سبز در پارک ارغوان فاز ۸ مسکن مهر به مساحت ۱۹ هزار متر مربع  با هدف توسعه فضای سبز در فازهای جدید مسکن مهر در دست اقدام و اجرا است.

وی با بیان اینکه تعیین مناطق شهرداری در شهر پردیس درحال انجام است، اذعان کرد: تشکیل مناطق مختلف شهرداری اتفاق خوبی در ارتقای شهرداری و تسهیل دسترسی شهروندان به این دستگاه خدمات رسان در فازهای مختلف شهر پردیس است که به زودی با تمام توات به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]