وضعیت دمای هوای تهران طی ۳ روز آینده
وضعیت دمای هوای تهران طی ۳ روز آینده

به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، طی ۳ روز آینده روند افزایش تدریجی دما و از روز جمعه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی ‌می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی ۵ روز آینده به ویژه امروز با گذر متناوب امواج از شمال استان، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در اکثر نواحی استان در بعضی ساعات بعدازظهر افزایش سرعت باد، در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد با احتمال خیزش موقت گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش بینی ‌می‌شود.

گفتنی است در نیمه شمالی به خصوص ارتفاعات در ساعات بعدازظهر و شب رشد و افزایش ابر، گاهی رگبار باران (با احتمال رعد و برق) و وزش شدید باد دور از انتظار نیست؛ همچنین طی ۳ روز آینده روند افزایش تدریجی دما و از روز جمعه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی ‌می‌شود.

لازم به ذکر است تهران در گرمترین ساعات امروز دمای ۳۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهد کرد و آبعلی با بیشنه دمای ۲۶ درجه و کمینه دمای ۱۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]