تویوتای چینی به سامانه یکپارچه خودرو رسید / متقاضیان این خودرو گوش به زنگ باشند
تویوتای چینی به سامانه یکپارچه خودرو رسید / متقاضیان این خودرو گوش به زنگ باشند

اکو ایران : سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خود را آماده می کند تا از محصول مشترک خودروسازی ژاپن و چین پذیرایی کند.

به گزارش اکو ایران، تویوتا لِوین به زودی پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش خودرو قرار خواهد گرفت. این خودرو به نوعی محصول مشترک ژاپن و چین محسوب می شود. تویوتا لِوین توسط خودروساز چینس جی ای سی (GAC) مونتاژ می شود. 

این خودروساز چینی محصولات تویوتا را برای بزرگترین بازار خودروی دنیا مونتاژ می کند. بررسی خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نشان می دهد تا کنون سه محصول برند چینی جی ای سی از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

جی ای سی GS3، جی ای سی Empow و جی ای سی Emkoo پشت ویترین سامانه یکپارچه قرار گرفتند.

تویوتا لِوین در شرایطی خود را آماده حضور در بازار خودروی کشور می کند که پیش تر دو مدل از تویوتا کرولا، یکی با موتور ۱٫۲ لیتری و دیگری با موتور ۱٫۵ لیتری از سوی شرکت واردکننده عرضه شده است.

بررسی ها نشان می دهد تویوتا لِوین در واقع همان تویوتا کرولای فیس لیفت شده است. حضور همزمان یک مدل خودرو در بازار ایران توسط دو شرکت واردکننده از نکات قابل تامل است.

تویوتا لِوین از یک موتور ۱٫۲ لیتری توربو شارژ بهره می برد. گیربکس این خودرو نیز ۱۰ سرعته اتوماتیک است. بر اساس اعلام شرکت واردکننده میزان مصرف سوخت این خودرو حدود ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است.

پیش بینی می شود این محصول ژاپنی- چینی در آینده نزدیک از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در دسترس خریداران قرار گیرد. هنوز قیمت نهایی این خودرو مشخص نیست و متقاضیان باید تا زمان تعیین تکلیف قیمت نهایی این خودرو منتظر بمانند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]