تردد در سه گردنه همدان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است
تردد در سه گردنه همدان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تردد در گردنه اسدآباد، آورزمان و مسیر همدان به بیجار به علت شدت بارش برف و لغزندگی جاده بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، سرهنگ‌علی فکری در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: ریزش برف در جاده های این استان از بعدازظهر شنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: تیم های راهداری پیوسته در حال پخش شن و نمک و برفروبی به منظور جلوگیری از راهبندان هستند و هم اینک به جز جاده گنجنامه – تویسرکان که‌ پیشتر مسدود شده مابقی راه ها باز است.
رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: تیم های پلیس راه به منظور فراهم کردن مسیری ایمن به صورت مقطعی اقدام به جلوگیری از تردد خودروها کرده تا برف سطح جاده توسط راهداران پاکسازی و جاده برای تردد باز شود.
سرهنگ فکری ادامه داد: بسیاری از خودروها مجهز به زنجیر چرخ هستند با این وجود ماموران پلیس راه با مستقر شدن در ابتدای گردنه های سخت گذر همدان از تردد وسائط نقلیه فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کنند
لازم به ذکر است، ۱۵۳۰ نیروی انتظامی، امدادی و خدماتی در طرح زمستانی به منظور ایمن سازی راه های استان همدان برای تردد مسافران مشارکت دارند.
۴۶

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]